Jakość obsługi News

Infolinia dla niesłyszących w usługach pocztowych WP

Wirtualna Polska wprowadza projekt „Poczta bez granic”. Osoby niesłyszące mogą swobodnie połączyć się z Biurem Obsługi Klienta przy udziale tłumacza języka migowego Migam. Z całkowicie bezpłatnej pomocy mogą skorzystać użytkownicy poczty WP i o2. WP jest pierwszym polskim wydawcą oferującym obsługę osób niesłyszących.

Poczta bez granic” umożliwia użytkownikom poczty z dysfunkcjami słuchu nieskrępowany kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Dzięki współpracy z Migam WP oferuje pomoc tłumacza języka migowego w trakcie rozmów z konsultantami infolinii. Wystarczy wybrać opcję „połącz z tłumaczem”, aby w kontakcie z pracownikiem BOK pośredniczył tłumacz Migam. Połączenie odbywa się przy pomocy urządzenia wyposażonego w kamerę oraz mikrofon.

– Do tej pory głównym kanałem komunikacji niesłyszących użytkowników była forma pisemna, która niestety nie zapewnia pełnego wsparcia. Język migowy ma inną gramatykę i składnię, co często uniemożliwiało lub mocno utrudniało kontakt pisemny. Współpraca z Migam pozwoli na prostsze, szybsze oraz  sprawniejsze rozpatrywanie zgłoszeń, szczególnie dotyczących możliwości odzyskania dostępu do konta pocztowego, problemów technicznych, zgłoszenia awarii, ale też przekazywania wszelkich sugestii dotyczących dalszego rozwoju usługi – mówi Paweł Milewski, dyrektor obszaru poczta w WP.

WP jest pierwszym polskim wydawcą oferującym obsługę osób niesłyszących. Pomoc dostępna jest pod adresami www.pomoc.wp.pl/migam oraz www.pomoc.o2.pl/migam.

Migam istnieje od 2011 roku. Organizacja usprawnia komunikację niesłyszących klientów z pracownikami biur obsługi klientów. Oferuje również bezpłatny słownik do nauki języka migowego, szkolenia, wydaje podręczniki do nauki, tłumaczy teksty i filmy oraz udostępnia tłumacza języka migowego on-line.

Redakcja Na Słuchawkach

Redakcja Na Słuchawkach

Na Słuchawkach to projekt realizowany przez Fundację Forum Call Center. Tworzymy miejsce, w którym każdy znajdzie odpowiedzi na pytania dotyczące tzw. pracy na słuchawce czyli szeroko pojętej obsłudze klienta opartej na zdalnych kanałach komunikacji.

Dodaj komentarz

Kliknij aby dodać komentarz

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.