Na słuchawkach News

Avaya ma już ponad 4400 patentów dotyczących rozwiązań CCaaS, UCaaS i CPaaS

Firma Avaya (NYSE: AVYA) poinformowała, że Urząd Patentowy Stanów Zjednoczonych przyznał jej sześćsetny patent na innowację dotyczącą contact centers. Patent dotyczy najnowszej technologii opartej na sztucznej inteligencji, dostępnej w ofercie Avaya OneCloud CCaaS. Udostępnione na bazie tego patentu rozwiązania pozwolą na wdrożenie dalszych zmian i usprawnień w obsłudze klienta oraz wpłyną na podniesienie poziomu Customer Experience

Interakcje z klientami odbywają się dziś głównie przez Internet i urządzenia mobilne, z wykorzystaniem różnych urządzeń, sposobów i trybów pracy. Contact centers stały się więc głównymi punktami kontaktowymi, za pośrednictwem których przedsiębiorstwa i instytucje komunikują się ze swoimi klientami, współpracują z nimi i nawiązują trwałe relacje. Avaya kształtuje przyszłość obsługi klienta, udostępniając rozwiązania Avaya OneCloud CCaaS wyposażone w technologie sztucznej inteligencji, automatyzacji i uczenia maszynowego.

Sześćsetny patent firmy Avaya w dziedzinie rozwiązań dla contact centers dotyczy technologii tzw. socjalizacji chatbotów. Wykorzystuje ona sztuczną inteligencję do tworzenia wirtualnych agentów, które są zdolne do interakcji z klientami za pośrednictwem kanałów głosowych i tekstowych oraz czatów. Wirtualni agenci odpowiadają na pytania klientów i przyjmują ich zgłoszenia. Dzięki takim funkcjom sztucznej inteligencji, wbudowanym w rozwiązanie Avaya OneCloud CCaaS, przedsiębiorstwa mogą zapewnić swoim klientom i pracownikom bardziej płynne, przewidywalne i spersonalizowane metody komunikacji oraz szybszy dostęp do potrzebnych informacji. 

Avaya ma już ponad 4400 patentów dotyczących rozwiązań CCaaS, UCaaSCPaaS. Potwierdzają one niesamowitą historię wynalazków, innowacji i przełomowych rozwiązań wprowadzonych przez firmę Avaya w celu ułatwienia pracy pracownikom i zapewnienia klientom lepszej obsługi. Przedsiębiorstwa na całym świecie mogą wykorzystać te osiągnięcia w swojej działalności ― powiedział Anthony Bartolo, wiceprezes wykonawczy i dyrektor działu produktów w firmie Avaya. Naszym celem jest umacnianie się na pozycji lidera w dziedzinie technologii nie tylko poprzez inwestowanie w innowacje. Chcemy również rozszerzać nasz ekosystem obejmujący partnerów i programistów, którzy pracują nad dalszym rozwojem naszej platformy komunikacji i współpracy. Dzięki temu Avaya będzie mogła zapewnić swoim klientom jeszcze większe korzyści.

About the author

Redakcja Na Słuchawkach

Redakcja Na Słuchawkach

Na Słuchawkach to projekt realizowany przez Fundację Forum Call Center. Tworzymy miejsce, w którym każdy znajdzie odpowiedzi na pytania dotyczące tzw. pracy na słuchawce czyli szeroko pojętej obsłudze klienta opartej na zdalnych kanałach komunikacji.

Add Comment

Click here to post a comment

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.