Na słuchawkach News

PGNiG wspiera NFZ. Więcej konsultantów na infolinii o koronawirusie

Kilkudziesięciu konsultantów na co dzień pracujących w Contact Center PGNiG Obrót Detaliczny będzie wspierać Narodowy Fundusz Zdrowia w obsłudze telefonicznej infolinii. Dzięki pomocy państwowej spółki skróci się czas oczekiwania na porady związane z koronawirusem i zdrowiem Polaków.

W strategię Grupy Kapitałowej jest wpisana społeczna odpowiedzialność biznesu – podkreśla Jerzy Kwieciński, Prezes Zarządu PGNiG SA– Dlatego chcemy włączyć się w pomoc służbom medycznym, które codziennie pomagają tysiącom Polaków z zasługującym na najwyższy szacunek poświęceniem.

Doświadczeni w telefonicznej obsłudze klienta konsultanci PGNiG będą obsługiwać infolinię NFZ w trzech miastach: Warszawie, Poznaniu i Krakowie. Fachowych informacji udzielać będą w oparciu o skrypty przekazane z NFZ.

 Jako Spółka deklarujemy, oczywiście w miarę naszych możliwości, pełne wsparcie dla działań na rzecz walki z koronawirusem – mówi Prezes PGNiG Obrót Detaliczny Henryk Mucha– Dołożymy wszelkich starań do tego, by kontakt z infolinią przebiegał sprawnie i profesjonalnie.

Konsultanci PGNiG dostępni będą od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00 pod nr 800 190 590. Swoją pracę rozpoczną 17 marca br.

Redakcja Na Słuchawkach

Redakcja Na Słuchawkach

Na Słuchawkach to projekt realizowany przez Fundację Forum Call Center. Tworzymy miejsce, w którym każdy znajdzie odpowiedzi na pytania dotyczące tzw. pracy na słuchawce czyli szeroko pojętej obsłudze klienta opartej na zdalnych kanałach komunikacji.

Dodaj komentarz

Kliknij aby dodać komentarz

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.