10 integracji, które zaoszczędzą Twój czas dzięki kooperacji Zapiera i UF Easy

Kilka minut na odczytanie emaila, sprawdzenie czy kontakt już jest w naszej bazie CRM, ewentualne dodanie notatki lub kontaktu do CRM, być może także i do bazy mailingowej. Im więcej narzędzi wykorzystujemy do codziennej pracy, tym większy problem z synchronizacją wiedzy między nimi. Oczywiście wszystko możemy dodać ręcznie, ale po co, kiedy możemy skorzystać z szybkich integracji Zapiera, dostępnych w Unified Factory Easy!

Zapier to idealne narzędzie do automatyzacji monotonnych czynności, które pozwala łatwo przenosić dane między platformami bez pomocy eksperta API. Dzięki integracji UF Easy i Zapiera w ciągu kilku chwil możesz połączyć się z tysiącem komplementarnych aplikacji biznesowych i optymalizować przepływ zadań, kontaktów czy nowych użytkowników pomiędzy Twoimi ulubionymi aplikacjami.

Agile CRM, Zoho, Salesforce, Pipedrive, BaseCRM i dużo więcej…

Ciężko jest wyobrazić sobie funkcjonowanie firmy bez CRM-a. Narzędzia, które sprawia, że procesy sprzedażowe utrzymujemy pod kontrolą, a zarządzanie relacjami z naszymi klientami przestaje być wyzwaniem. Dzięki możliwościom Zapiera wybierasz ulubiony CRM oraz sposób, w jaki mają być przekazywane dane pomiędzy nim, a platformą UF Easy. Integracje przekazują informacje z CRM do UF Easy albo z aplikacji Unified Factory do Twojego CRM. Oba sposoby pozwalają cieszyć się aktualną informacją, a co ważniejsze, usprawniają przepływ pracy bez konieczności korzystania z oddzielnych usług.

Jednak nie tylko działania z systemami CRM możemy automatyzować. Poznaj 10 integracji z platformami email marketingowymi, taskowymi czy Google kalendarzem, które pozwolą zaoszczędzić Twój czas.

1. Nowe zadania z CRM automatycznie trafiają do UF Easy

Agile CRM to jedna z platform, które wspomaga zarządzanie klientami, kontaktami i automatyzację marketingu. Jak w każdym CRM-ie, tak i tu zadania stanowią ważny element zarządzania procesem sprzedaży.

Dlatego, zamiast dublować pracę i ręcznie przenosić wszystkie zadania z systemu CRM do Unified Factory Easy, wystarczy użyć integracji Zapier, dzięki której łatwo i szybko połączysz swoje konto Agile CRM z kontem Unified Factory Easy. Za każdym razem, kiedy utworzysz nowe zadanie w Agile CRM, integracja sprawi, że w jednej chwili to zadanie trafi do zadań w Unified Factory Easy, oszczędzając Ci czas na bardziej kreatywną pracę.

Na podobnej zasadzie możesz synchronizować kontakty.

2. Nowe kontakty z CRM zsynchronizowane z UF Easy

HubSpot to kolejny przykład CRM-u, który pozwala nam budować relacje z klientami. Jednak aby były one pozytywne, warto integrować kontakty pomiędzy aplikacjami, na których pracujemy. Wiele firm robi to ręcznie, dodając kontakt kolejno do każdego z narzędzi. To zajmuje jednak dużo czasu.

Dziś możemy zapomnieć o ręcznym dodawanie kontaktów z systemu CRM-u do Unified Factory Easy.  Wyręczy nas Zapier. Za każdym razem, kiedy utworzysz kontakt w Hubspot, automatycznie zostanie on dodany do kontaktów w aplikacji Unified Factory Easy, oszczędzając Ci czas, który możesz wykorzystać na ważniejszą pracę.

3. Nowy użytkownik UF Easy dodawany automatycznie do Samanage

Aby praca przebiegała szybciej i sprawniej warto także pomyśleć o dodaniu automatyzacji do procesów tworzenia nowych użytkowników. Kiedy nowy pracownik dołącza do naszego zespołu, trzeba stworzyć mu konto w wielu różnych aplikacjach i systemach używanych przez naszą firmę. Tu pomocny będzie Samanage – oparty na chmurze punkt obsługi i zarządzania zasobami, który zapewni naszym pracownikom jedno miejsce docelowe dla wszystkich usług.

Wykorzystując możliwości Zapiera na początek stworzyliśmy integrację, która automatycznie tworzy nowego użytkownika Samanage, zawsze wtedy, gdy dodajesz nowego użytkownika do systemu Unified Factory Easy, pozwalając Ci poświęcić uwagę bardziej istotnym zadaniom. Aby zakończyć integrację, pamiętaj, że po utworzeniu nowego użytkownika wymagane jest ponowne wysłanie e-maila aktywacyjnego w Samanage w zakładce Setup/Users;)

4. Nowy kontakt z UF Easy zamienia się w subskrybenta poczty e-mail

Możliwości, jakie niesie integracja z Zapierem możemy także wykorzystać w momencie tworzenia nowych profili klientów w systemie UF Easy. Po utworzeniu nowego kontaktu możemy chcieć wysłać klientowi okazjonalny newsletter. Ale ręczne dodawanie każdego adresu mailowego do listy subskrypcyjnej wymaga dodatkowej pracy i łatwo o tym zapomnieć w codziennym pośpiechu.

Wykorzystując możliwości Zapiera, za każdym razem, kiedy zapiszemy dane nowego klienta w aplikacji UF Easy, wybrane dane automatycznie dodawane są do naszego systemu mailingowego. Jedyne co musisz zrobić, to określić, do której listy dany kontakt ma zostać dodany. W tym schemacie bardzo często wykorzystywane są integracje z narzędziami takimi jak MailchimpFreshmail czy GetResponse.

Integracje możemy zastosować także i w odwrotnym kierunku.

5. Nadawca wiadomości email zamienia się w profil kontaktu w UF Easy

Gmail to jeden z najpopularniejszych dostawców poczty. Pozwala kontrolować nasze maile z zagnieżdżonymi konwersacjami, tagami i wspieranym przez Google wyszukiwaniem, które pozwala szybko odszukać każdą wiadomość.

Używając Zapiera, za każdym razem, kiedy dostajesz wiadomość na skrzynkę Gmailową, nadawca wiadomości oraz jego dane trafią automatycznie do narzędzia Unified Factory. Zapier sprawdza, czy nadawca istnieje w Unified Factory Easy jako kontakt, aby nie dopuścić do zdublowania kontaktów. Jeśli nie istnieje – automatycznie tworzy nowy kontakt. Koniec z męczącym, manualnym dodawaniem każdego nowego kontaktu. Dzięki integracji, bez Twojego wysiłku, będziesz mieć wszystkie kontakty w jednym miejscu. E-mail to nie jedyna usługa Google, którą znajdziesz w zapierowych integracjach.

6. Wydarzenia kalendarza Google automatycznie tworzy nowe zadanie w UF Easy

Kalendarz Google to narzędzie, które pozwala Ci nie tylko sprawnie organizować grafik, ale i zapraszać do spotkań i wydarzeń współpracowników i przyjaciół. Jeżeli do zarządzania zadaniami używasz zarówno kalendarza online jak i Unified Factory Easy, każde nowe zadanie w teorii powinieneś dodawać dwa razy do obu systemów. W praktyce Zapier doskonale rozwiązuje problem powielania zadań, automatycznie dodając nowe wydarzenia z Kalendarza Google do Unified Factory Easy.

7. Zadanie z Trello synchronizuje się z zadaniami w UF Easy

Trello to jedno z narzędzi, do zarządzania projektami, które ułatwia współpracę zespołową. Dzięki wirtualnym tablicom możesz zorganizować wszystko, co tylko potrzebujesz by skutecznie realizować swoje projekty. Jeśli używasz Trello do zarządzania zadaniami, ale chciałbyś mieć je również dostępne w Unified Factory Easy, ręczne przenoszenie ich z jednej do drugiej aplikacji może być męczące.

Zamiast powielania monotonnych czynności o przeklejania zadań, możesz zastosować prostą automatyzację. Wystarczy skorzystać z integracji, która doda wszystkie nowe karty z Trello do Unified Factory Easy jako zadania, pozwalając Ci skupić się na ważniejszych sprawach.

8. Zadanie z Wrike zapisuje się w zadaniach aplikacji UF Easy

Wrike to kolejny przykład platforma do kolaboracji i zarządzania projektami, pomagającej w organizacji projektów, zadań, planów i dyskusji. Pomaga zsynchronizować wysiłki zespołu i kontrolować rozwój prac w czasie rzeczywistym. Jeżeli korzystasz z Unified Factory Easy i chcesz mieć wszystkie zadania w jednym miejscu ta integracja automatycznie doda wszystkie nowe zadania utworzone na koncie Wrike na konto Unified Factory Easy, uwalniając Twoje zasoby, byś mógł użyć je na bardziej twórczą pracę. Podczas tworzenia zadania we Wrike, ikona „Add to My Work” musi zostać kliknięta, a data zadania musi zostać ustawiona, by zostało ono poprawnie wyeksportowane.

9. Powiadomienia o utworzeniu nowego kontaktu automatycznie wysyłane na komunikatory

Aby usprawnić komunikację wewnątrz zespołu wiele firm używa narzędzi typu HipChat czy Slack. Umożliwiają one posiadanie danych w jednym miejscu, niezależnie od tego, gdzie się znajdujemy. Oferują nie tylko błyskawiczne wiadomości, ale i umożliwiają dzielenie się dokumentami oraz łatwe wyszukiwanie wiedzy wśród nowoczesnych zespołów. Dlaczego więc nie kierować informacji o nowo stworzonych kontaktach w Unified Factory także i do takich narzędzi?

Przykładowo na Slacku, wystarczy stworzyć odpowiedni kanał i przypisać do niego osoby, które mają otrzymywać powiadomienia. Kiedy w systemie Unified Factory zostanie dodany nowy kontakt, automatycznie dostaniesz powiadomienie na wybranym kanale slacka. Proces działa tak samo także, gdy zapisywany jest nowy kontakt, który przyszedł z innej aplikacji połączonej z Unified Factory.

10. Synchronizacja kontaktów z platform sklepowych

Shopify to narzędzie, które w prosty sposób pomaga uruchomić sklep online, wraz ze wszystkimi potrzebnymi do obsługi klienta elementami: przyjmowaniem płatności kartą kredytową, zarządzanie magazynem i wysyłką produktów.

Za każdym razem, gdy ktoś dokonuje zakupu w Twoim sklepie online, możesz wprowadzić taką osobę również jako kontakt do Unified Factory Easy. Możesz zrobić to ręcznie albo skorzystać z integracji, która automatycznie skopiuje wszystkich nowych konsumentów z Shopify i doda ich (jeśli jeszcze tam nie istnieją) do Unified Factory Easy. Teraz będziesz miał wszystkie kontakty i konsumentów w jednym miejscu, bez żadnego wysiłku.

Stwórz własny proces automatyzacji łącząc wiele aplikacji

Integracja z Zapierem umożliwia również tworzenie bardziej zaawansowanych procesów. Przykładowo, kiedy klient zapisuje się na newsletter wysyłany za pośrednictwem systemu mailingowego jako nowy kontakt zostaje dodany do bazy w Unified Factory. Jednak nie musi być zalogowany do systemu, bowiem o tym fakcie otrzyma notyfikację na odpowiednim kanale Slacka.

Innym przykładem może być sytuacja, kiedy dostajesz maila na skrzynkę Gmailową. Nowy kontakt zapisuje się w systemie Unified Factory. Na wybrany kanał Slack wychodzi powiadomienie. Jeżeli chciałbyś wysyłać do takiego kontaktu mailing, to za pośrednictwem integracji z Mailchimp kontakt również zostanie dodany do wybranej listy subskrybentów. To takie proste!

 


Unified Factory Easy to aplikacja, która w jednym miejscu integruje komunikację mailową, chaty, facebook messengera oraz połączenia głosowe. Dzięki niej szybko sprawdzisz, o czym wcześniej rozmawiałeś z klientem lub jaki jest status jego zgłoszeń, bowiem masz wgląd do jego pełnej historii komunikacji.
Zapier to narzędzie do automatyzacji, które pozwala łatwo przenosić dane między platformami bez pomocy eksperta API. Dzięki integracji Unified Factory Easy i Zapiera w ciągu kilku chwil możesz połączyć się z setkami komplementarnych aplikacji biznesowych, dzięki czemu płynnie przekażesz informacje o nowych kontaktach, zadaniach czy użytkownikach między aplikacją Unified Factory, a wybranymi narzędziami takimi jak Slack, GetResponse, Gmail, Salesforce czy ulubionymi platformami sklepowymi, bez tracenia dodatkowych godzin pracy.
autor:
Informacja prasowa
Zobaczy wszystkie artykuły
Leave a reply

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.