„Administracja dla cudzoziemca – szybciej i sprawniej” – call center dla cudzoziemców w Łódzkim Urzędzie Wojewódzkim

W ramach Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji na lata 2014-2020 w  Łódzkim Urzędzie Wojewódzkim w Łodzi, realizowany jest projekt pn. ” Administracja dla cudzoziemca – szybciej i sprawniej “.

Celem nadrzędnym projektu jest upowszechnienie i podwyższenie jakości usług świadczonych na rzecz cudzoziemców z obszaru państw trzecich.

Projekt obejmuje utworzenie: infolinii i call center, generatora wniosków, a także szkolenia dla pracowników oraz informację i promocję skierowaną do Cudzoziemców z obszaru państw trzecich.

W ramach projektu zostanie utworzona infolinia dla cudzoziemców. Informacje dotyczące procedury legalizacji pobytu w trzech językach: polskim, angielskim i ukraińskim zostaną udostępnione cudzoziemcom telefonicznie pod wskazanym numerem. Cudzoziemiec, który nie będzie usatysfakcjonowany przekazanymi nagraniem informacjami, będzie mógł wybrać opcję bezpośredniego kontaktu z pracownikiem infolinii. W call center zostanie zatrudnionych 5 osób ze znajomością języka polskiego, angielskiego lub ukraińskiego. Pracownicy będą udzielali szczegółowych informacji na temat procedur i przepisów związanych z legalizacją pobytu oraz o etapie weryfikacji i oceny wniosku.

Call center przeznaczone będzie tylko i wyłącznie dla obywateli państw trzecich (OPT).

Łódzki Urząd Wojewódzki

autor:
Informacja prasowa
Zobaczy wszystkie artykuły
Dodaj swój komentarz

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.