News

Avaya liderem raportu Aragon Research Globe for Intelligent Contact Center

W raporcie opracowanym przez Aragon Research czytamy: Avaya ma na koncie największą liczbę wdrożeń rozwiązań do obsługi contact center oraz chmur prywatnych, publicznych i hybrydowych. Firma wciąż nie zwalnia tempa. Stworzone przez nią środowisko partnerów A.I. Connect umożliwia klientom integrację nowych rozwiązań czołowych dostawców w dziedzinie komunikacji głosowej oraz obsługi klienta, z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.

– Podmioty działające na rynku rozwiązań do obsługi contact center prześcigają się we wprowadzaniu innowacji i wykorzystywaniu sztucznej inteligencji — powiedział Jim Lundy, dyrektor generalny i główny analityk Aragon Research. – Dostawcy, którzy z powodzeniem wykorzystują sztuczną inteligencję w swoich rozwiązaniach do obsługi contact center oraz oferują kompletne platformy, jak Avaya, są w stanie zapewnić użytkownikom bezproblemową obsługę.

Rozwiązanie Avaya IX Contact Center pozwala klientom wykorzystywać sztuczną inteligencję i automatyzację w aplikacjach do obsługi komunikacji głosowej, cyfrowej i mobilnej. Agenci muszą dotrzymywać kroku wymaganiom kontaktujących się klientów, a dzięki dostępnemu widokowi z najważniejszymi informacjami o kliencie, mogą proaktywnie reagować na jego potrzeby, zwiększając tym samym jego satysfakcję z obsługi. Gdy agenci lepiej rozumieją potrzeby klientów, ich praca staje się bardziej efektywna i wydajna.

– Jako lider rozwiązań do obsługi Contact Center Avaya udostępnia rozwiązania związane ze sztuczną inteligencją, które pozwalają firmom na całym świecie szybciej dostrzegać potrzeby klientów, a tym samym zwiększać przychody i produktywność pracowników — powiedział Jim Chirico, prezes i dyrektor generalny firmy Avaya. – Uznanie Avaya za lidera w dziedzinie inteligentnych Contact Center przez Aragon Research pokazuje nasze możliwości w zakresie sztucznej inteligencji, jak również znaczenie i wpływ dokonywanych przez nas inwestycji w tym obszarze.

Aragon Research Globe to narzędzie do oceny rynku, które wizualizuje ocenę konkretnego sektora i działających na nim dostawców. Aragon Research przeanalizował największych dostawców w branży pod kątem strategii, wydajności i zasięgu. Liderzy to podmioty mające kompleksowe strategie zgodne z kierunkiem rozwoju branży i potrzebami rynku oraz zdolne skutecznie je realizować.

Redakcja Na Słuchawkach

Redakcja Na Słuchawkach

Na Słuchawkach to projekt realizowany przez Fundację Forum Call Center. Tworzymy miejsce, w którym każdy znajdzie odpowiedzi na pytania dotyczące tzw. pracy na słuchawce czyli szeroko pojętej obsłudze klienta opartej na zdalnych kanałach komunikacji.

Dodaj komentarz

Kliknij aby dodać komentarz

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.