News

Avaya ogłasza wyniki za drugi kwartał roku finansowego 2020

  • Przychody ze sprzedaży oprogramowania i usług osiągnęły rekordowy poziom 88% łącznych przychodów
  • Przychody cykliczne stanowiły 64% łącznych przychodów, co oznacza wzrost o 5 punktów procentowych w porównaniu z poprzednim kwartałem
  • Przychody z usług w chmurze, współpracy z partnerami i subskrypcji wzrosły w porównaniu
    z poprzednim kwartałem o 5 punktów procentowych do 23%
  • 31 marca firma wprowadziła na rynek rozwiązanie Avaya Cloud Office

Firma Avaya ogłosiła swoje wyniki finansowe za drugi kwartał roku finansowego 2020. Firma poprawiła wszystkie kluczowe wskaźniki strategiczne i kontynuuje planową migrację do modelu opartego na usługach w chmurze i oprogramowaniu jako usłudze (SaaS). Łączne przychody osiągnęły poziom 682 mln USD. Przychody cykliczne stanowiły 64% łącznych przychodów, co oznacza wzrost o 5 punktów procentowych w porównaniu z poprzednim kwartałem i rok do roku. Przychody z usług w chmurze, współpracy z partnerami i subskrypcji wzrosły do 23% z 18% w poprzednim kwartale, natomiast przychody ze sprzedaży oprogramowania i usług wyniosły 88% łącznych przychodów, co stanowi historyczny rekord.

Drugi kwartał był dla nas udany pod wieloma względami. Jestem bardzo dumny z tego, jak Avaya sobie radzi w warunkach globalnego kryzysu spowodowanego pandemią COVID-19 ― stwierdził Jim Chirico, prezes i dyrektor generalny firmy Avaya. Ostatnie tygodnie pokazały, jak ważne dla nas wszystkich są technologie umożliwiające zdalną komunikację i współpracę oraz jak bardzo potrzebna jest modernizacja dotychczas używanej infrastruktury i innych urządzeń. Wzrosło zapotrzebowanie na rozwiązania współpracy wideo, takie jaka platforma Spaces, na rozszerzenia call centers umożliwiające zdalną pracę z dowolnego miejsca, a także na elastyczne modele używania produktów i usług, jakie stosujemy w naszych produktach udostępnianych w chmurze lub na zasadzie subskrypcji. Naszym priorytetem jest wspieranie klientów wszystkimi dostępnymi sposobami, aby pomóc im zachować ciągłość biznesową, przestawić ich pracowników na pracę zdalną oraz zmniejszyć stres, jaki odczuwają w związku z obecną sytuacją – dodał Chirico.

Tagi
Redakcja Na Słuchawkach

Redakcja Na Słuchawkach

Na Słuchawkach to projekt realizowany przez Fundację Forum Call Center. Tworzymy miejsce, w którym każdy znajdzie odpowiedzi na pytania dotyczące tzw. pracy na słuchawce czyli szeroko pojętej obsłudze klienta opartej na zdalnych kanałach komunikacji.

Dodaj komentarz

Kliknij aby dodać komentarz

Akademia Customer Service

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.