Na Słuchawkach

Avaya otrzymała wyróżnienie Gartner Peer Insights Customers' Choice w kategorii komunikacji zintegrowanej

Wyróżnienie bazuje na opiniach i ocenach wyspecjalizowanych użytkowników, mających doświadczenie w nabywaniu, wdrażaniu i/lub użytkowaniu danego produktu lub usługi

Firma Avaya Holdings Corp., globalny lider w dziedzinie rozwiązań usprawniających procesy komunikacji i współpracy, poinformowała, że otrzymała wyróżnienie Customers’ Choice w dziedzinie komunikacji zintegrowanej w rankingu Gartner Peer Insights z kwietnia 2019 r. jako producent rozwiązania, które jest najchętniej wybierane przez klientów. Gartner definiuje rozwiązania do komunikacji zintegrowanej (UC) jako sprzęt, oprogramowanie i usługi, które umożliwiają wykorzystywanie wielu metod komunikacji pozwalających realizować założone cele. Rozwiązania te integrują kanały komunikacji (narzędzia), sieci, systemy i aplikacje biznesowe, a w niektórych przypadkach również aplikacje i urządzenia klienckie.

Ponowne zdobycie przez nas wyróżnienia Customers’ Choice w kategorii komunikacji zintegrowanej w rankingu Gartner Peer Insights pokazuje, że cały czas stawiamy na dostarczanie klientom innowacyjnych rozwiązań, dostosowanych do ich wymagań — powiedział Jim Chirico, prezes i dyrektor generalny firmy Avaya. Jesteśmy bardzo wdzięczni za uznanie wyrażane przez klientów i partnerów, doceniających fakt, że przewyższamy ich oczekiwania w zakresie komunikacji zintegrowanej. Dziękujemy również za opinie przekazywane nam w portalu Gartner Peer Insights.

Rozwiązania Avaya IX Workplace do komunikacji zintegrowanej umożliwiają współpracę i komunikację na całkiem nowym poziomie. Intuicyjna w obsłudze platforma obejmuje system telefonii, komunikatory, aplikacje umożliwiające umawianie spotkań i pracę grupową. Mniejsza złożoność zmniejsza też zagrożenia związane z bezpieczeństwem i spadkiem produktywności wynikającym z korzystania z wielu rozwiązań w miejscu pracy. Zespoły lepiej się ze sobą komunikują i mają większe możliwości, dzięki czemu mogą lepiej zaspokajać potrzeby klientów i zwiększać lojalność wobec marki. Rozwiązanie Avaya IX Workplace może być dostarczone w dowolnej formie wybranej przez klienta — jako rozwiązanie lokalne lub w chmurze prywatnej, publicznej bądź hybrydowej.

Firma Avaya została też uznana przez analityków z firmy Gartner za lidera w poświęconym komunikacji zintegrowanej raporcie „Magic Quadrant for Unified Communications” za 2018 r. Tym samym znalazła się w grupie liderów już po raz dziewiąty. Z rozwiązań firmy Avaya, które niezawodnie zapewniają bezpieczną, inteligentną komunikację dla klientów i pracowników, korzysta już ponad 30 000 przedsiębiorstw na całym świecie, w tym 95% firm z rankingu Fortune 500.

Gartner definiuje wyróżnienie Gartner Peer Insights Customers’ Choice jako wyraz uznania dla producentów na danym rynku ze strony zweryfikowanych użytkowników specjalizujących się w danej dziedzinie. Aby zapewnić sprawiedliwe oceny, Gartner stosuje surowe kryteria doceniania producentów.

 

Nagrodzone rozwiązania firmy Avaya były chwalone przez klientów z wielu branż m.in. sektor usług finansowych, produkcja, technologie, branża hotelarsko-gastronomiczna, opieka zdrowotna1:

 

  • Avaya oferuje prawdziwie partnerską współpracę i świadczy znakomite usługi.

 

 

  • Jesteśmy bardzo zadowoleni! Avaya dokłada wszelkich starań, aby zadbać o zadowolenie klienta. Dzięki innowacyjności i nowej technologii Avaya nieustannie dąży do umacniania swojej pozycji lidera branży.

 

 

  • Znakomici partnerzy handlowi — znakomite produkty.

 

 

  • Pojedyncza platforma umożliwiła nam połączenie usług głosowych, wideo, poczty elektronicznej i szybkich komunikatorów. Doświadczenia klienta nabrały też bardziej dynamicznego i obiektywnego charakteru.

 

 

  • Świetne rozwiązanie ułatwiające współpracę w małych biurach, wyposażone w niezwykłe funkcje, a przede wszystkim mobilność opartą na chmurze.

 

 

  • Avaya jest znakomitym partnerem.

 

 

  • Świetne rozwiązanie do zarządzania komunikacją, przynoszące firmie wartość dodaną. Uzyskaliśmy zintegrowaną komunikację, elastyczność i wysoką wydajność.

 

 

  • Nasza migracja ze starszych systemów przebiegła bardzo dobrze dzięki zatrudnionemu przez nas doświadczonemu zespołowi świadczącemu usługi profesjonalne.

 

 

  • Obsługa klienta działa znakomicie i na czas. Rozwiązywanie problemów na platformie
    i administrowanie nią jest łatwe i proste.

 

1 Wypowiedzi klientów opublikowane w recenzjach Gartner Peer Insights 2019

Avatar

Informacja prasowa

Dodaj komentarz

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.