News

Dzinga partnerem Marketing Festival 2017 w Pradze!

Światowej sławy eksperci z dziedziny digital marketingu, najnowsza, praktyczna wiedza, 50 warsztatów i wiele innych atrakcji. To czeka na uczestników piątego Marketing Festival, który w dniach 9-10 listopada 2017 roku odbędzie się w Centrum Kongresowym w Pradze. Dzinga jest jednym z oficjalnych partnerów wydarzenia.

W stolicy Czech gościły do tej pory tak wielkie postacie digital marketingu, jak Neil Patel, Cyrus Shepard, czy Mike King, porywając tłumy swoimi wystąpieniami.

Wielkich autorytetów marketingu cyfrowego nie zabraknie również w 2017 roku. W Pradze będzie można podziwiać, chociażby powracającego do Pragi Avinasha Kaushika (Google), Randa Fishkina (MOZ), dr. Bradleya Vinesa (Nielsen) i Kim Goodwin, autorkę bestsellerowej książki “Designing For The Digital Age”. Łącznie w Pradze pojawi się aż 1700 specjalistów!

“To będzie największa z edycji. Będzie to również najważniejszy #mktfest ze wszystkich dotychczasowych. Mówiący o tym, co jest najważniejsze we współczesnym digital marketingu”

mówi Jindřich Fáborský, dyrektor Marketing Festival.

Dzinga jest jednym z oficjalnych partnerów Marketing Festival 2017

“Bycie partnerem międzynarodowego wydarzenia tego kalibru, co Marketing Festival w Pradze, to dla firmy Dzinga wielka sprawa”

– mówi Jakub Oleksy, Commercial Director CEE w Dzinga.com.

“Podziwianie na żywo światowych ekspertów z dziedziny digital marketingu, możliwość wymiany poglądów i doświadczeń z ponad 1700 specjalistami oraz uczestnictwa w kilkudziesięciu specjalistycznych warsztatach, jest czymś trudnym do przecenienia”. 

Uczestników czekają dwa dni w jednym z najpiękniejszych miast europejskich, potężna dawka wiedzy, jeszcze większa dawka inspiracji oraz sporo zabawy i możliwości nawiązania cennych kontaktów.

Więcej informacji o Marketing Festival 2017 znajduje się na stronie:

https://www.marketingfestival.cz/en/.

O Dzinga:

Międzynarodowa firma dostarczająca oprogramowanie dla biznesu, umożliwiające lepsze zarządzanie komunikacją w firmie oraz zwiększające sprzedaż (platforma CFM, ang. Communication Flow Management). Sprawdza się niezależnie od wielkości biznesu. Software jest nowoczesny, bezpieczny, oparty na chmurze (SaaS). Rozwiązana firmy zostały już wdrożone w kilkunastu krajach europejskich.

About the author

Informacja prasowa

Add Comment

Click here to post a comment

Udostępnij to znajomym