obsługa klienta PressRoom

hapipożyczki oferują nowy wymiar obsługi klienta

Według raportu Salesforce, aż 70% klientów twierdzi, że dzięki rozwijającej się technologii coraz więcej spraw można załatwić bez względu na miejsce czy porę dnia.* Opinia ta przenosi się na oczekiwania względem jakości obsługi klienta. Konsumenci oczekują indywidualnego podejścia, zrozumienia ich potrzeb, a następnie natychmiastowej reakcji. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom hapipożyczki, wprowadziły w swojej obsłudze nowoczesne narzędzie, jakim jest Co-Surfing.

Co-Surfing jest nowoczesnym, technologicznym rozwiązaniem. Daje możliwość konsultantowi na zdalne wsparcie klienta w trakcie wypełniania przez niego wniosku w serwisie online. Co-surfing charakteryzuje się tym, że w trakcie pracy zarówno klient jak i konsultant na swoich ekranach widzą dwa kursory: klienta i konsultanta, a także ich ruch na stronie w czasie rzeczywistym. Dzięki temu konsultant od razu może pomóc klientowi należycie wypełnić wszystkie pola wniosku.

– To innowacyjne narzędzie wdrożyliśmy z myślą o naszych klientach. Szanujemy ich czas. Wiemy, że klienci oczekują od nas wsparcia m.in. podczas wypełnienia wniosku o pożyczkę, dlatego rozszerzyliśmy naszą ofertę obsługi klienta o wygodne rozwiązanie 

– mówi Dorota Grochocka, Head of Customer Care and Collections w IPF Polska – marka hapipożyczki.

Rozwiązanie jest w pełni bezpieczne, a konsultant uzyskuje dostęp wyłącznie do widoku wniosku, a nie do całego komputera klienta. Narzędzie działa na standardowej przeglądarce internetowej bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania.

 – Co-Surfing, stanowi dodatek do systemów wspierających sprzedaż online oraz ułatwia kontakt z klientem. Idea Co-Surfingu opiera się na modelu współpracy klient-konsultant. Dzięki wsparciu konsultanta, proces wypełniania wnioski online jest prosty dla klienta. Firma IPF Polska, z którą mamy okazję współpracować przy tym projekcie, bardzo dobrze rozumie potrzebę wprowadzania innowacji i stosuje nowoczesne rozwiązania w obsłudze klienta

mówi Rafał Sadłowski, Chief Executive Officer w spółce CoSurfing.Net

Wprowadzenie narzędzi takich jak: Co-Surfing, Robocall, czy SMS z opcją odpowiedzi, potwierdza, że hapipożyczki, jak przystało na firmę noszącą miano FinTechowej, w myśleniu o kliencie, korzystają z najnowszych rozwiązań technologicznych. Klient może decydować, czy chce rozmawiać z konsultantem, czy może wystarczy mu odsłuchanie automatycznej, interaktywnej wiadomości (tzw. Robocall z możliwością bezpośredniego połączenia z konsultantem), czy też wygodniej jest mu odpowiedzieć na interaktywnego SMS’a (SMS z możliwością odpowiedzi).

Wszystkie rozwiązania gwarantują wysoki poziom bezpieczeństwa klientów hapipożyczek.

 

Drugi doroczny raport Salesforce: State of Service 2016, /komunikaty/firma/salesforce-zbadal,b1039573537

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.