Rozwiązanie Avaya Happiness Index zostało uznane za najbardziej innowacyjne w prestiżowym konkursie The Edison Awards.

Nagrody Edison Awards są przyznawane w Stanach Zjednoczonych Ameryki Północnej od 1987 roku. Jury nagradza najbardziej innowacyjne produkty, usługi i osoby na świecie. Konkurs upamiętnia postać Thomasa Edisona (1847-1931), którego wynalazki, nowe metody opracowywania produktów i innowacyjne osiągnięcia zmieniły świat, przyniosły mu ponad 1000 aplikacji patentowych w Stanach Zjednoczonych i sprawiły, że stał się jednym z najbardziej znanych wynalazców XIX i XX wieku.

Avaya Happiness Index pomaga zwiększyć zadowolenie klientów, przekształcając ogromne ilości danych w przydatne informacje. Infrastruktura Blockchain bezpiecznie zbiera i udostępnia anonimowe dane interakcji z klientami w sieci P2P, a automatyczna analiza interakcji mowy i tekstu (czat, IM, e-mail i SMS)  w czasie rzeczywistym  identyfikuje zachowania i trendy. W efekcie zwiększa zdolność organizacji do przewidywania potrzeb i proaktywnej reakcji na zmieniające się wymagania klientów. Avaya Happiness Index przynosi korzyści w różnych obszarach, w których dane o nastroju klientów można zapisać w bazie danych blockchain, aby stworzyć ogromną rozproszoną fizycznie bazę danych i pomóc w identyfikacji opinii klientów dotyczących usług, które otrzymują od rządu, banków, restauracji, szpitali.

Zapraszamy również do obejrzenia krótkiego filmu dotyczącego Avaya Happiness Index:

autor:
Informacja prasowa
Zobaczy wszystkie artykuły
Dodaj swój komentarz

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.