PressRoom

Voice Contact Center wspiera obsługę klientów BIK

Spółka z Grupy OEX rozpoczęła realizację projektu dla Biura Informacji Kredytowej, największej w Polsce organizacji gromadzącej i udostępniającej dane dotyczące kredytów. W ramach kontraktu Voice Contact Center odpowiada za wsparcie obsługi telefonicznego kanału kontaktu dla klientów detalicznych BIK.Usługa Voice Contact Center uzupełnia działania realizowane przez Centrum Obsługi Klientów Grupy BIK. Konsultanci spółki z Grupy OEX obsługują zapytania od klientów kontaktujących się z infolinią, udzielają informacji produktowych oraz pomagają w procesie logowania i rejestracji. Projekt jest realizowany w łódzkim oddziale Voice Contact Center.

Każdego dnia z infolinią BIK kontaktują się tysiące osób indywidualnych i małych firm. Większość kontaktów odbywa się drogą elektroniczną, ale chcąc zapewnić odpowiednią jakość obsługi klientów zdecydowaliśmy się skorzystać ze wsparcia zewnętrznego partnera – powiedział Marcin Ledworowski dyrektor COK z Biura Informacji Kredytowej.

W ramach współpracy konsultanci Voice Contact Center obsługujący projekt ukończyli szkolenia przeprowadzone przez specjalistów BIK z obszaru informacji kredytowej oraz technik obsługi klienta.

Zapasowe contact center gwarantuje ciągłość obsługi klientów, nawet w przypadku dużych wahań ruchu na infolinii. Zapewniamy nie tylko odbieralność połączeń, ale także odpowiedni standard usługi, dopasowany do potrzeb klienta – mówi Ewa Depta, członek zarządu Voice Contact Center.

W maju 2018 roku Voice Contact Center za projekt z zakresu obsługi klienta jako jedyne zewnętrzne contact center otrzymał prestiżową nagrodę Złota Słuchawka.

Biuro Informacji Kredytowej gromadzi i udostępnia dane o historii kredytowej klientów banków, SKOK-ów, tj. z całego rynku kredytowego w Polsce już od ponad 20 lat. Dysponuje największą w Polsce bazą danych o kredytach i pożyczkach pozabankowych klientów indywidualnych i przedsiębiorców. Posiada informacje o 148 mln rachunków należących do 24,3 mln klientów indywidualnych oraz informacje o historii kredytowej łącznie 1,2 mln firm, rolników i innych podmiotów, w tym o 757 tys. mikroprzedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą.

Poprzez internetowy portal www.bik.pl umożliwia klientom indywidualnym monitorowanie własnej historii kredytowej, a dzięki Alertom BIK pomaga chronić się przed wyłudzeniem kredytu lub opóźnieniem w spłacie. BIK spełnia rolę społeczną, inicjując akcję edukacyjną Nieskradzione.pl, której celem jest uświadomienie potrzeby ochrony swoich danych osobowych.

Voice Contact Center Sp. z o.o.

Informacja prasowa

Informacja prasowa

Dodaj komentarz

Kliknij aby dodać komentarz

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.