News obsługa klienta

Pracownicy Energi docenieni przez NFZ

Od połowy marca 26 pracowników Energi, którzy na co dzień odpowiadają na telefoniczne pytania klientów, wspierało całodobową infolinię Narodowego Funduszu Zdrowia uruchomioną w związku z koronawirusem. Za wsparcie i zaangażowanie w trudnym czasie epidemii podziękował im Narodowy Fundusz Zdrowia.

Całodobowa, bezpłatna infolinia działa po to, aby wspierać walkę z koronawirusem. Można znaleźć tu odpowiedź na wszystkie ważne pytania związane z zarażeniem, zachorowaniem czy kwarantanną. W dobie epidemii taki kontakt okazał się na wagę złota – zainteresowanie bezpłatnym numerem telefonu od początku było ogromne, dlatego konieczne było wsparcie.

Do pomocy ruszyło 16 pracowników Energi Operatora i 10 pracowników Energi Obrotu. Energetycy odbierali telefony przez całą dobę, przez 7 dni w tygodniu, odpowiadając na pytania na podstawie przygotowanych przez Narodowy Fundusz Zdrowia skryptów. Ich praca została doceniona. Za wsparcie podziękował im właśnie prezes Narodowego Funduszu Zdrowia.

„Podjęcie przez Państwa współpracy, zaangażowanie własnych pracowników, wykorzystanie sprzętu i systemów stanowiło istotnie wsparcie dla Telefonicznej Informacji Pacjenta i umożliwiło zabezpieczenie potrzeb informacyjnych społeczeństwa na wysokim poziomie. Dzięki współpracy stworzyliśmy sprawnie działające narzędzie rzetelnej komunikacji. Takie współdziałanie jest przykładem solidarności i zastosowaniem w praktyce zasad odpowiedzialnego biznesu” – m.in. takie słowa uznania dla pracowników przesłał pan Adam Niedzielski, prezes Narodowego Funduszu Zdrowia. Prezes NFZ podkreślił, że pracownicy Energi wykazali się umiejętnością szybkiego uczenia, dobrą organizacją i odpornością psychiczną, a także profesjonalizmem i pełnym zaangażowaniem.

Dziś (30 kwietnia) pracownicy Grupy Energa kończą swoją pracę na infolinii NFZ. Odebrali tu ponad 20 tys. połączeń.
Telefoniczna Informacja Pacjenta cały czas działa. Pytania związane z koronawirusem można zadać dzwoniąc przez całą dobę pod numer telefonu: 800 190 590.

About the author

Redakcja Na Słuchawkach

Redakcja Na Słuchawkach

Na Słuchawkach to projekt realizowany przez Fundację Forum Call Center. Tworzymy miejsce, w którym każdy znajdzie odpowiedzi na pytania dotyczące tzw. pracy na słuchawce czyli szeroko pojętej obsłudze klienta opartej na zdalnych kanałach komunikacji.

Add Comment

Click here to post a comment

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.