Join our list
Subscribe to our mailing list and get interesting stuff and updates to your email inbox.
Thank you for subscribing.
Something went wrong.
We respect your privacy and take protecting it seriously
Po wielu miesiącach pomysł w końcu dojrzał i jesteśmy gotowi. Zapraszamy Was do rozmowy o … najbardziej rozgadanej branży / obszarze biznesu na rynku – komunikacji pomiędzy firmą i jej klientami i partnerami. Pierwszy odcinek Podcastu Forum Call Center jest przywitaniem z Wami – słuchaczami i zaproszeniem do wspólnej “przygody”. Wierzymy, że wszystko zaczyna się od pomysłu, później przychodzi analiza i w końcu działanie. Chcemy tym podcastem inspirować Was do innowacji w działaniu, wspierać w podejmowaniu decyzji, podpowiadać jak działać. Rozmowy o obsłudze klienta w kontekście nowoczesnych narzędzi zdalnej komunikacji bazują na eksperckim doświadczeniu autorów podcastu i ich gości.
Krytycznym punktem w dojrzewaniu pomysłu było pewne spotkanie, które miało miejsce 24 czerwca we Wiedniu podczas konferencji i urodzin Competence Call Center. Okazało się, że musieliśmy pokonać kilkaset kilometrów i przeskoczyć przez kilka państw, by … poznać się lepiej i porozmawiać o tym … co nam w sercu gra. Bo ten podcast to wyraz naszej pasji, sposobu myślenia i działania.
Autorami podcastu są Maciej Buś i Piotr Merkel. Na co dzień oboje jesteśmy konsultantami biznesowymi i choć nasze specjalizacje i podejście są różne, łączą nas podobne doświadczenia, przemyślenia na temat obsługi klienta, a raczej komunikacji i poczucie misji – inspiracji i rozwoju osobistego.
W pierwszym odcinku Podcastu chcemy się z Wami przywitać i zapowiedzieć co będzie się działo dalej. Usłyszysz w nim o:
- skąd wziął się pomysł na ten podcast
- formule i celach podcastu
- co myślimy o obsłudze klienta oraz czym jest “branża call center”
- tematach, które chcemy poruszyć w kolejnych odcinkach
- wskazówkach jak słuchać i korzystać z podcastu.
Join our list
Subscribe to our mailing list and get interesting stuff and updates to your email inbox.
Thank you for subscribing.
Something went wrong.
We respect your privacy and take protecting it seriously
Add Comment