Klientomania Podcast

Witaj Świecie – porozmawiajmy o obsłudze klienta

Po wielu miesiącach pomysł w końcu dojrzał i jesteśmy gotowi. Zapraszamy Was do rozmowy o … najbardziej rozgadanej branży / obszarze biznesu na rynku – komunikacji pomiędzy firmą i jej klientami i partnerami. Pierwszy odcinek Podcastu Forum Call Center jest przywitaniem z Wami – słuchaczami i zaproszeniem do wspólnej “przygody”. Wierzymy, że wszystko zaczyna się od pomysłu, później przychodzi analiza i w końcu działanie. Chcemy tym podcastem inspirować Was do innowacji w działaniu, wspierać w podejmowaniu decyzji, podpowiadać jak działać. Rozmowy o obsłudze klienta w kontekście nowoczesnych narzędzi zdalnej komunikacji bazują na eksperckim doświadczeniu autorów podcastu i ich gości.

Krytycznym punktem w dojrzewaniu pomysłu było pewne spotkanie, które miało miejsce 24 czerwca we Wiedniu podczas konferencji i urodzin Competence Call Center. Okazało się, że musieliśmy pokonać kilkaset kilometrów i przeskoczyć przez kilka państw, by … poznać się lepiej i porozmawiać o tym … co nam w sercu gra. Bo ten podcast to wyraz naszej pasji, sposobu myślenia i działania.

Autorami podcastu są Maciej Buś i Piotr Merkel. Na co dzień oboje jesteśmy konsultantami biznesowymi i choć nasze specjalizacje i podejście są różne, łączą nas podobne doświadczenia, przemyślenia na temat obsługi klienta, a raczej komunikacji i poczucie misji – inspiracji i rozwoju osobistego.

W pierwszym odcinku Podcastu chcemy się z Wami przywitać i zapowiedzieć co będzie się działo dalej. Usłyszysz w nim o:

  • skąd wziął się pomysł na ten podcast
  • formule i celach podcastu
  • co myślimy o obsłudze klienta oraz czym jest “branża call center”
  • tematach, które chcemy poruszyć w kolejnych odcinkach
  • wskazówkach jak słuchać i korzystać z podcastu.

About the author

Avatar

Maciej Buś

Prezes Fundacji Forum Call Center
Ekspert rynku customer contact center, klientomaniak, niepoprawny idealista. Przy okazji manager, konsultant i trener biznesowy. Nieustannie gromadzi, analizuje i dzieli się wiedzą oraz informacją na temat efektywnego zarządzania procesami obsługi klienta. Inicjator wielu ważnych projektów branżowych. Serce Fundacji Forum Call Center - organizacji wspierającej rozwój branży customer contact center i promocji Polski na arenie międzynarodowej. Autor artykułów eksperckich, komentator rzeczywistości branżowej, prowadzi podcast „Klientomania”. Za swoją działalność na rzecz rozwoju europejskiej branży customer contact center w 2015 roku wyróżniony przez międzynarodowe gremium CCC Special Award.

Add Comment

Click here to post a comment

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.