Podsumowanie roku

Adam Pluciński z Circinus podsumowuje rok 2018

Wydarzenie roku 2018

Rynek Customer Service

Jeśli chodzi o wydarzenia, to na pewno takowym w roku 2018 było RODO, które odbiło się dużym echem na rynku. Jak dużą było to zmianą? Na pewno zwiększyło świadomość wielu konsumentów, pod kątem tego, że jest coś co ich chroni. Na ile zmieniły się firmy? Na to pytanie pewnie możecie odpowiedzieć sobie sami.

Ciricinus

Zależy nam na tym aby nasze szkolenia nie były jedynie wydarzeniami, a procesem, który będzie przekładał się na oczekiwania jakie stawiają przed nami Klienci.

Trend roku 2018

Rynek Customer Service

Robotyzacja i chat boty – to najczęściej pojawiające się hasło na wszystkich branżowych konferencjach. Nowa technologia, która coraz częściej poszukiwana jest przez rynek i organizacje. Potrzebujemy jeszcze trochę czasu, aby przekonać się, czy to jest dobry kierunek

Circinus

Ponad 50% projektów opartych na procesach rozwojowych, na podstawie których mamy możliwość weryfikować efekty i dokonywać pozytywnych zmian w organizacjach. Łączymy strategię, cele biznesowe i podłączamy do nich ludzi, w taki sposób, aby firmy mogły osiągać lepsze efekty biznesowe

Sukces roku 2018

Rynek Customer Service

Współpracując z kilkudziesięcioma firmami, widzę że coraz bardziej zaczynają one inwestować i dbać o ludzi, którzy je tworzą. Uważam, że to wielki sukces, jednocześnie zdając sobie sprawę, że w tym zakresie jest jeszcze wiele do zrobienia. Na jakiej podstawie mogę tak sądzić? – mówią mi to ludzie, którzy pracują właśnie w tych organizacjach

Circinus

Jeśli spoglądam na ostatnie 12 miesięcy, to widzę zespół do którego dołączyły nowe wartościowe osoby i ogromne postępy wszystkich, które przyczyniły się do wzrostu obrotów o ponad 300% w stosunku do roku poprzedniego. Wartością każdej organizacji są ludzie – i dlatego moim ludziom serdecznie dziękuje za ich zaangażowanie i pracę jaką wykonali.

Porażka roku 2018

Rynek Customer Service

Customer Experience – czyli puste hasło powtarzane przez wiele organizacji. Chociaż, może nie do końca. Wiele negatywnych doświadczeń z jakimi klienci spotykali się podczas kontaktu z firmami, chcąc załatwić sprawę z którą przyszli.

Circinus

Nie udało się zrealizować niekonwencjonalnego wydarzenia skierowanego do rynku sprzedaży. Jednak patrząc wstecz, uważam że dobrze się stało. To pozwoli nam przygotować się jeszcze lepiej, aby ludzie związani ze sprzedażą mówiąc o tym co wartościowego spotkało ich na przestrzeni roku, mogli wspomnieć właśnie to spotkanie.

Prognoza na rok 2019

Rynek Customer Service

Rynek nowych technologii cały czas będzie rozwijał się coraz szybciej. Wiele procesów obsługi nadal będzie automatyzowanych. Nasuwa się jedno pytania, czy na pewno Klienci dzięki temu skorzystają, a ich satysfakcja będzie większa?

Homeoffice work – będzie stawać się coraz bardziej popularną formą nie tylko w contact center. To będzie dużym wyzwaniem dla firm pod kątem zarządzania rozproszonymi zespołami

Więcej spraw załatwianych on-line –coraz więcej spraw, załatwiamy z wykorzystaniem internetu. Firmy, które jeszcze nie wykorzystują w pełni tego kanału, będą musiały podjąć wiele działań, aby nie pozostać w tyle.

Circinus

Angażowanie klientów poprzez grywalizacje – podczas projektów rozwojowych będziemy kładli nacisk na rozwiązania angażujące uczestników do wdrażania zdobytych umiejętności, w taki sposób aby zwiększyć efektywność zmian

Social media jako kanał dostarczania wartościowego contentu, będzie jednym z kierunków docierania do większego grona klientów. Dostarczanie praktycznej wiedzy, dzielenie się doświadczeniem, pozwoli na pokazanie kierunku w jakim powinny rozwijać się organizacje. Dążymy do tego, aby stać się ambasadorami pozytywnych doświadczeń klienta.

Adam Pluciński | Circinus Training Center

Absolwent kierunku pedagogiki na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studiów podyplomowych z Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Gnieźnieńskiej Wyższej Szkole Humanistyczno – Menedżerskiej. Certyfikowany Trener FRIS®. Pełnił funkcję Kierownika Działu Szkoleń i Jakości Holicon w latach 2010-2014. Zarządzał procesem kontroli i poprawy jakości rozmów i pracy telemarketerów. Realizował również strategię HR Holicon w obszarze szkoleń pracowników i coachingu. Od wielu lat związany z Obsługą Klienta. Swoją karierę zaczynał w Telekomunikacji Polskiej.

About the author

Redakcja Na Słuchawkach

Na Słuchawkach to projekt realizowany przez Fundację Forum Call Center. Tworzymy miejsce, w którym każdy znajdzie odpowiedzi na pytania dotyczące tzw. pracy na słuchawce czyli szeroko pojętej obsłudze klienta opartej na zdalnych kanałach komunikacji.

Add Comment

Click here to post a comment

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.