Podsumowanie roku

Marta Grządzielska z Systell podsumowuje rok 2018

Wydarzenie roku 2018

Rynek Customer Service

W tym roku nie brakowało nam wyzwań. Jednym z nich, które zbliżało się wielkimi krokami, była zmiana ustawy o ochronie danych. Myślę, że RODO nie trzeba nikomu przedstawiać. Nowa regulacja unijna zmusiła przedsiębiorstwa do reorganizacji sposobu przetwarzania danych.W branży contact center musieliśmy zmierzyć się ze zmianami oświadczeń i przechowywaniem danych telekomunikacyjnych w naszych systemach oraz procedur nagrywania i ich udostępniania. Wymagania klientów, co do obsługi się nie zmieniły, jednak istnieje druga strona medalu. Według raportu Salesforce, aż 92% klientów jest bardziej skłonnych powierzyć swoje dane osobowe firmie, gdy wie do czego będą one wykorzystywane.

Systell

Jednym z firmowych wydarzeń roku, była premiera Systell Contact Center Next podczas MyCustomerWorld Forum & Expo 2018. Spotkaliśmy się z pozytywnym odbiorem rynku i klientów nowego systemu. Efektem wow są ogromne możliwości jakie daje nasz system. Mobilność, szybkość, elastyczność  oraz możliwość integracji z innymi systemami działającymi w firmie np. ERP, SFA, DMS, kontakty i książka lub systemy CRM po funkcjonalności i wygodę pracy jaką daje NEXT to coś, czego brakowało klientom na rynku contact center. A nad całością czuwał Manitu – duch skutecznej komunikacji.

Trend roku 2018

Rynek Customer Service

Moim zdaniem najwięcej emocji wzbudziła prezentacja Google Duplex. W 2018 roku na każdym wydarzeniu branżowym poruszano temat robotyzacji. Manitu na naszym blogu również zastanawiał się z ekspertami czy roboty w call/contact center to szansa czy zagrożenie? Zdania są podzielone. Z prognoz firmy Oracle, do 2020 r. boty mają być obecne w 80% przypadków. Aktualna liczba to 36%. ….

Systell

Rok 2018 to dla Nas przede wszystkim ważna premiera nowej odsłony Systell Contact Center oraz wprowadzenie na rynek usługi Interim Manager w zakresie zarządzania sprzedażą oraz BOK w Contact Center. Nasz duch skutecznej komunikacji Manitu czuwa również nad organizacją call/contact center i doradza w zakresie  rekrutacji i szkoleń pracowników oraz tworzenia procesów sprzedaży.

Sukces roku 2018

Systell

W tym roku Manitu świętował premierę nowoczesnego systemu Systell Contact Center. Ważną zaletą nowego Systell Contact Center jest możliwość pracy na aplikacji na dowolnym urządzeniu i dowolnym systemie operacyjnym. To zupełna nowość na rynku CC. Manitu cieszy się również z pozytywnego odbioru naszej animacji produktowej w której występują pracownicy Systell 🙂

Porażka roku 2018

Nawet najlepsi popełniają błędy, ważne czy wyciągają z nich wnioski.

Prognoza na rok 2019

W prognozie na przyszły rok, należy uwzględnić obecną erę pracownika, która w moim przekonaniu nie minie. Miejmy nadzieję, że odpowiednie wynagrodzenie i przyjazne środowisko pracy pozytywnie wpłynie na motywację pracowników pracujących w call/ contact center.

Marta Grządzielska | Systell

od ponad 3 lat z wsparciem Manitu zajmuje się obszarem marketingu i sprzedaży w Systell  – dostawcy nowoczesnego systemu do zarządzania i realizowania kontaktu z klientem.

Redakcja Na Słuchawkach

Redakcja Na Słuchawkach

Na Słuchawkach to projekt realizowany przez Fundację Forum Call Center. Tworzymy miejsce, w którym każdy znajdzie odpowiedzi na pytania dotyczące tzw. pracy na słuchawce czyli szeroko pojętej obsłudze klienta opartej na zdalnych kanałach komunikacji.

Dodaj komentarz

Kliknij aby dodać komentarz

Akademia Customer Service

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.