News Podsumowanie roku

Podsumowanie roku 2020 i trendy na 2021 według Artura Kapackiego z Telmon

Rok 2020 był dziwny, niespotykany ale z drugiej strony pokazał nam jakie możliwości posiadamy my i nasze firmy. Publikujemy dla Was odpowiedzi na pytania związane z ubiegłym rokiem ale też z tym czego spodziewają się nasi zaproszeni goście w bieżącym 2021 roku.

Drugim naszym gościem jest Artur Kapacki – Prezes Zarządu TELMON SP. Z O.O. S.K.A. i TELMON SP. Z O.O. – powołany przez akcjonariuszy w grudniu 2010 roku. Stworzył i prowadzi spółkę do dnia dzisiejszego. Ukończył Politechnikę Warszawską, Wydział Inżynierii Produkcji na kierunku Zarządzanie i Marketing. Posiada przeszło 20 letnie doświadczenie w pracy w Contact Center. W latach 2002 – 2010 pełnił szereg funkcji menedżerskich w branży ubezpieczeniowej i finansowej. Odpowiadał za rozwój Call Center LINK 4 TU S.A., Call Center Provident Polska S.A. sprzedającego nowe produkty spółki oraz za stworzenie Call Center zajmującego się sprzedażą produktów BRE Ubezpieczenie TUiR S.A. Artur Kapacki jest żonaty, ma dwie córki. Pasjonuje się podróżami lubi aktywnie spędzać czas np. wycieczki rowerowe czy gra w squash-a.

Wydarzenie roku 2020 

Artur Kapacki: 2020 to dla mnie szczególny rok gdyż obchodziłem dwie okrągłe rocznice, po pierwsze 40 urodziny a po drugie 10 -cio lecie Telmon. Tą pierwszą rocznice obchodziłem jeszcze normalnie przed pandemią natomiast tą drugą „zdalnie”, jeżeli można to nazwać świętowaniem..

Telmon: Wydarzeniem globalnym natomiast była jest pandemia, z którą musimy żyć. Co trzeba przyznać pandemia jest straszna ale patrząc na rynek Contact Center, podziałała ona pozytywnie. Zaryzykowałbym nawet twierdzenie że nastała nowa era Call Center. Już nie koniecznie zlokalizowanego w wielkim open space a rozproszonego, już nie tego gdzie się mało zarabia ale tego które daj szanse i rozwija i co najważniejsze na nowo docenionego kanału komunikacji.

Trend roku 2020 

Artur Kapacki/Telmon: Myślę że zarówno w Telmon jak i w całej branży głównym trendem była praca zdalna i wyzwania za nią idące. Jak już udało się że Konsultanci mogli pracować z domu pojawiły się kolejne pytania, jak rekrutować, jak szkolić czy jak motywować na odległość. Mam wrażenie że tak dużo jak w tym roku nie nauczyliśmy się nigdy, jednak jeszcze dużo przed nami. Pomijając kwestię pracy zdalnej, nadal kontynuowany jest trend automatyzacji obsługi Klienta i wielokanałowości.

Sukces roku 2020 

Artur Kapacki: W kontekście rynku ja nie widzę jakiegoś wydarzenia, które byłoby spektakularnym sukcesem, poza faktem jak dobrze rynek poradził sobie z pandemią.

Telmon: W kontekście Telmon jest podobnie, mamy dużo małych sukcesów np. zatrudniliśmy w jednym miesiącu 100 osób, w ciągu kilku dni przełączyliśmy całą firmę na pracę zdalną itd. Jednak najważniejsze jest to że to był dobry rok dla nas a co ważniejsze perspektywy na kolejne lata wyglądają równie obiecująco!

Porażka roku 2020 

Artur Kapacki/Telmon: W roku 2020 nie chcę pisać o porażkach, to był dobry rok mimo pandemii.

Prognoza na rok 2021

Artur Kapacki: Spodziewam się kontynuacji dobrej passy dla rynku Contact Center i mam nadzieję że nie zepsujemy tego. Mam wrażenie że nasz rynek niejako otrzymał drugą szansę dzięki pandemii teraz wszystko w rękach zarządzających żeby nie zepsuć postrzegania pracy w Call Center oraz samych Call Center jako kanał komunikacji czy firma dającą dużo elastyczności, szans i przewag.

Telmon: Jako Telmon planujemy rozwijać naszą firmę pozyskując kolejnych Partnerów, rozwijając obecne Projekty oraz proponując nowe technologie.

About the author

Elżbieta Włodarczyk

Add Comment

Click here to post a comment

Udostępnij to znajomym