News Podsumowanie roku

Prognoza dla 2021 roku piórem Adama Plucińskiego z Circinus Training Center

  • Trend roku 2020 
  • Adam Pluciński: Szybki skok technologiczny. Słyszy się, że jako polska zrobiliśmy kilku a nawet kilkunastoletni skok jako społeczeństwo. Pomimo dostępnej technologii okazało się, że nie byliśmy do końca gotowi na taką transformację. Poczynając od systemów, kończąc na ludziach.  
  • Circinus Training Center: Szkolenia i warsztaty w formule zdalnej. Duży sceptycyzm spowodowany w pierwszej kolejności doświadczeniami z “e-learningiem”, ale i spowodowana dużym wysypem niskiej jakości szkoleń, warsztatów, webinarów.  Z jednej strony prawie nieograniczony dostęp do darmowej wiedzy, która w wielu przypadkach nie wniosła za wiele.
  • Sukces roku 2020
  • Adam Pluciński: Ekspresowa reakcja i przystosowanie się do wymogów spowodowanych koronawirusem. Modyfikacja procesów, stworzenie przestrzeni dla pracy zdalnej i  zadbanie o bezpieczeństwo. Co więcej okazało się w wielu przypadkach, że mimo rozproszenia zespołów i koniecznej zmiany sposobów zarządzania pojawiły się wzrosty efektywności na różnych poziomiach.
  • Circinus Training Center: Największym sukcesem jest utrzymanie całego zespołu i wdrożenie nowego podejścia w zakresie szkoleń zdalnych.
  • Porażka roku 2020
  • Adam Pluciński: Brak inwestycji w rozwój pracowników ,a przede wszystkim zwolnienia doświadczonych menedżerów.To w wielu organizacjach wpływało na spadki wyników całej organizacji i/lub złe rokowania odnośnie realizowanych, często perspektywicznych projektów
  • Prognoza na rok 2021 
  • Adam Pluciński: Wierzę, że klienci mocno się zmieniają, mają bardziej niż kiedykolwiek szerszy dostęp do informacji i technologii. Liczę na to, że wiele firm zauważy, że kierunkiem i drogą jest dbanie o swoich pracowników, bo oni zadbają o ich klientów, jak mawia Richard Branson
  • Circinus Training Center:  Jestem przekonany, że jesteśmy w stanie zrobić bardzo dużo dobrego w zakresie rozwoju pracowników i menedżerów. Wierzę, że świadomi, kompetentni ludzie w organizacjach, którzy pracują z i dla przyjemności, będę z sercem obsługiwać klientów i dostarczać im najlepszych wrażeń.  

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.