Podsumowanie tygodnia

Sobotnie podsumowanie tygodnia #nasluchawkach

Powoli wszyscy wracają ze świąteczno-noworocznej przerwy. Te pierwsze tygodnie to czas akceptowania budżetów, planowania i wprowadzania zmian. U nas styczeń to czas przygotowywania do Targów CCW w Berlinie, a także w tym roku Konferencji My Customer World – która jest nie tylko dla call czy contact center ale dla wszystkich, którzy działają w obszarze obsługi klienta. 

Poniżej wybraliśmy kilka artykułów, które warto przeczytać.

 

1. Prognoza dla branży call center na rok 2018

Po serii podsumowań minionego roku czas na tradycyjną prognozę na rok 2018. Jaki będzie? Na co trzeba się przygotować? Czego się spodziewać ? czyli co nas czeka ? Swoimi przewidywaniami, opiniami oraz komentarzami dzieli się 13 praktyków branży call center.

2. Sprawna komunikacja i atrakcyjne posty przekładają się na korzyści wizerunkowe i finansowe

Aktywność w portalach społecznościowych kształtuje wizerunek firm i osób w sieci oraz przekłada się na ich reputację. Dlatego treści powinny być starannie wyselekcjonowane. Sprawna komunikacja w social media to nie tylko korzyści wizerunkowe, lecz także biznesowe – pomaga budować długotrwałe relacje z dotychczasowymi klientami i przyciągać nowych.

3. Poradnik “Jak usprawnić Twój Employer Branding?”

Monitorowanie sytuacji na rynku pracy przy wykorzystaniu narzędzi monitoringu mediów to nowe możliwości dla pracodawcy. Dzięki temu można szybciej i skuteczniej zbudować silną markę pracodawcy oraz na bieżąco radzić sobie ze wszystkimi zmianami, które zachodzą wokół twojej firmy. Internet dysponuje milionami źródeł, tysiącami forów, ogłoszeń o pracę, komentarzy itd. Z takim nawałem danych nie poradzi sobie nawet duży zespół HR. Z pomocą przychodzi monitoring mediów. Na rynku dostępne są narzędzia, które umożliwiają zebranie tych wszystkich informacji, bez potrzeby tracenia czasu na ręczne przeszukiwanie.

4. Jacy są 22-letni pracownicy?

Już nie Millenialsi czy pokolenie Y – w 2018 roku rynek pracy coraz bardziej zasiedlany będzie przez pracowników urodzonych nie wcześniej niż w 1995 roku. Jacy są 22-letni pracownicy? Czego oczekują i czym przyciągnąć ich do firmy mówi Robert Strzelecki, wiceprezes białostockiej firmy IT TenderHut.

5. Zrozumienie innych kultur kluczem do skutecznej rekrutacji

Obcokrajowcy mają inne podejście do rozmów o pieniądzach, czasie pracy czy umowach. Wciąż wielu HR-owców nie jest na to przygotowanych. Tymczasem znalezienie wspólnego języka, daje większą szansę na skuteczną rekrutację.

Proces rekrutacji obcokrajowców wiąże się z poznaniem ich kultury oraz specyfiki rynku pracy, na którym obecnie się znajdują. Dodatkowa wiedza pozwala szybciej i skuteczniej zamykać procesy rekrutacyjne  – taki wniosek płynie z badań jakościowych, w których wzięli udział przedstawiciele działów HR z branży nowoczesnych usług biznesowych w Polsce, w ramach raportu Monster Talent Sourcing Services „Skuteczne sposoby na rekrutacje językowe”. HR-owcy udzielili szczegółowych odpowiedzi na pytania o proces rekrutacji obcokrajowców.

Zapraszamy również do naszego Kalendarium – zobacz jakie wydarzenia polecamy

About the author

Redakcja Na Słuchawkach

Redakcja Na Słuchawkach

Na Słuchawkach to projekt realizowany przez Fundację Forum Call Center. Tworzymy miejsce, w którym każdy znajdzie odpowiedzi na pytania dotyczące tzw. pracy na słuchawce czyli szeroko pojętej obsłudze klienta opartej na zdalnych kanałach komunikacji.

Add Comment

Click here to post a comment

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.