Podsumowanie tygodnia

Sobotnie podsumowanie tygodnia #nasluchawkach

Zima za oknem a w naszym biurze coraz większy ruch z jednej strony przygotowania do targów w Berlinie CCW z drugiej naszej Konferencji oraz Targów – My Customer World.  Ale, ale nie zapomnieliśmy o Tobie i mamy kilka artykułów na które warto zwrócić uwagę.

Udanego weekendu.

1. Jakich procesów nigdy nie oddałbyś do outsourcingu i dlaczego ?

Dylemat czy procesy komunikacji firmy z klientami realizować w wewnątrz czy zlecić na zewnątrz jest stary jak… outsourcing tych usług. Dlatego idealnie pasuje na to by włożyć kij w mrowisko. Idea outsourcingu bazuje na założeniu, że każdy powinien skupić się na tym na czym się zna najlepiej i co stanowi jego core business. Czy zawsze to się sprawdza ?

2. Polacy optymistami, Włosi przeciwnie

Polacy dostrzegają zmiany społeczno-gospodarcze i to, jak przekładają się one na ich szanse zawodowe. Aż 77 proc. uważa, że może zarabiać więcej od rodziców – wynika z danych serwisu Pensjometr.pl od Monster Polska.

3. #finanseprzyszłosci czyli jak Polacy wyobrażają sobie swój bank w 2018 i 2028 roku

Z badania #finanseprzyszłosci przeprowadzonego przez IBRiS na zlecenie Banku Millennium wynika, że bankujący Polacy mają nadal apetyt na innowacje i technologiczne ułatwienia w kontaktach z bankiem. Zdaniem 90 proc. z nich w ciągu 10 lat własnoręczny podpis zostanie zastąpiony elektronicznym, obsługa w większości oddziałów będzie automatyczna, a prawie wszystkie sprawy będzie można załatwić przy pomocy wirtualnej rzeczywistości.

4. Za kilka lat Polacy będą mogli dokonać zakupów przez internet poprzez polecenia głosowe

Za kilka lat Polacy będą mogli dokonać zakupów przez internet poprzez polecenia głosowe. Potrzebne są jednak polskojęzyczne wersje asystentów głosowych. Zdaniem ekspertów voice commerce upowszechni się w Polsce w ciągu dwóch lat od momentu ich pojawienia się w Polsce polskich wersji asystentów Google Home czy Amazon Alexa. Podobne rozwiązania zyskują coraz większą popularność na świecie, a zakupy przez internet za pomocą poleceń głosowych określa się mianem voice commerce.

5. Roboty w Banku Zachodnim WBK skrócą czas obsługi reklamacji

Bank Zachodni WBK uruchomił pierwsze roboty w procesach bankowych. Nowe rozwiązania, oparte na technologii RPA, umożliwiły m.in. skrócenie czasu rozpatrywania wybranych typów reklamacji średnio z 2 dni do  kilku godzin.

6. 3 na 4 menadżerów i specjalistów przeprowadzi się za pracą

Rynek pracy w Polsce cechuje się wysokim stopniem mobilności – aż 74% pracowników przeprowadziłoby się w przypadku otrzymania atrakcyjnej oferty pracy. Najbardziej pożądane miasto to Warszawa, w której chce pracować co drugi specjalista lub menedżer dopuszczający możliwość zmiany miejsca zamieszkania. Relokacja zawodowa do stolicy Dolnego Śląska byłaby interesująca dla 38% badanych, a 33% chętnie przeprowadzi się do Trójmiasta.

About the author

Redakcja Na Słuchawkach

Na Słuchawkach to projekt realizowany przez Fundację Forum Call Center. Tworzymy miejsce, w którym każdy znajdzie odpowiedzi na pytania dotyczące tzw. pracy na słuchawce czyli szeroko pojętej obsłudze klienta opartej na zdalnych kanałach komunikacji.

Add Comment

Click here to post a comment

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.