Podsumowanie tygodnia

Sobotnie podsumowanie tygodnia

I już mamy grudzień. Coraz więcej w sieci pojawia się podsumowań roku, trendów jakie będą obowiązywać w następnym roku. A my tradycyjnie wybraliśmy dla Ciebie artykułu, które ukazały się w tym tygodniu na naszym portalu www.nasluchawkach.pl. Zapraszamy do lektury przy sobotniej kawie lub herbacie. 

 

1. Customer experience w call center

Customer experience to bardzo szeroki obszar, po którym firmy w Polsce dopiero uczą się poruszać. Niektóre z nich robią to bardzo umiejętnie i już wyciągają pierwsze wnioski. W Stanach Zjednoczonych termin ten funkcjonuje stosunkowo długo i rzeczywiście Amerykanie przykładają dużą wagę do budowania pozytywnego doświadczenia klienta. Badania udowodniły, że wzbudzenie w kliencie emocji, szczególnie tych miłych, sprawi, że stworzy on pozytywny związek z naszą marką lub produktem. Stąd już prosta droga do ponownego wybrania sprawdzonego rozwiązania i zwiększenia wyników finansowych.

2. Jak misja firmy wpływa na obsługę klientów?

aki ma związek kultura organizacyjna z dobrą obsługą klienta? Tak naprawdę bardzo ważne jest, żeby pracownicy widzieli po co przychodzą do pracy, po co wykonują ją. Tutaj takim rozwiązaniem może być stworzenie misji i wizji przedsiębiorstwa. Ale ta misja i wizja będzie działała tylko wtedy gdy, kiedy rzeczywiście zaangażujemy pracowników do współtworzenia jej. Żeby oni nie tylko z nią identyfikowali ale też pracowali zgodnie z nią. Wtedy będziemy wiedzieli, że ta obsługa jest rzeczywiście na najwyższym poziomie i, że ludzie wierzą w swoją pracę. I wykonują ja najlepiej jak potrafią.

3. Wszystkie plastikowe dokumenty zastąpi smartfon

W ministerstwie cyfryzacji trwają prace nad projektem mObywatel. Docelowo wszystkie plastikowe dokumenty zastąpi smartfon. W kontakcie z urzędnikiem wystarczy podać numer telefonu, by potwierdzić tożsamość. Do końca roku pilotaż trwa w kilku urzędach w kraju. Aplikacja ma duży potencjał także dla biznesu. Do końca 2017 roku ma zostać ukończona aplikacja dla akceptantów. Do aplikacji mObywatel niezbędny jest telefon z oprogramowaniem Android, z którego korzysta 90 proc. Polaków mających smartfon. W styczniu 2018 roku ma ruszyć wersja dostępna na urządzenia z oprogramowaniem iOS firmy Apple.

4. Jaki jest związek między misją i wizją firmy z dobrą obsługą klienta?

Misja i wizja firmy oraz obsługa klienta są ze sobą ściśle powiązane, ponieważ dzięki wprowadzeniu odpowiednich norm i ich rozpowszechnieniu klienci wiedzą, jakie zasady panują w danym przedsiębiorstwie. Dziś to jedno z ważniejszych kryteriów, którym kierują się kontrahenci podczas wyboru firmy do współpracy.Misja i wizja są również bardzo istotne z punktu widzenia pracownika. Przecież nikt z nas nie chciałby pracować w miejscu, gdzie na co dzień działa się wbrew naszym przekonaniom. Właśnie dlatego należy pamiętać, że każdy pracownik powinien być włączony w proces tworzenia norm i zasad panujących w miejscu jego pracy. Z kolei dobra kadra zarządzająca to taka, która jest nie tylko otwarta na głos pracowników, ale również bierze go pod uwagę.

5. Sąd zatwierdził plan restrukturyzacji Avaya

Firma Avaya poinformowała, że zgodnie z rozdziałem Rozdziałem 11 amerykańskiego kodeksu upadłościowego Sąd Upadłościowy dla Południowego Dystryktu Stanu Nowy Jork (zwany dalej „Sądem”) zatwierdził drugi, znowelizowany plan restrukturyzacji spółki (zwany dalej „Planem”). W efekcie firma Avaya spodziewa się zakończenia procesu restrukturyzacji przed końcem bieżącego roku.

6. Rekrutacja do call center: łapanka czy odpowiedzialny proces?

Pamiętam jeszcze czasy, kiedy na ogłoszenie rekrutacyjne do pracy w call center (w prasie drukowanej) firmy otrzymywały setki !!!! CV. Dzisiaj bywa i tak, że na ofertę nie odpowie nikt. Czy w takiej sytuacji, będąc w palącej potrzebie wykonania pracy możemy mówić o rekrutacji jako odpowiedzialnym procesie? Wkładamy kij w mrowisko.

7. Jakich cech brakuje polskim szefom i jakie mamy z nimi relacje – wyniki badania

Komunikatywność, szczerość i możliwość zaufania – to trzy cechy, których brakuje polskim szefom – wynika z badań serwisu rekrutacyjnego MonsterPolska.pl. Mimo tych braków, aż 61 proc. pracowników ocenia swoje relacje z przełożonym jako przyjazne.

 

Zapraszamy również do naszego kalendarium. Pojawiły się w nim nowe propozycje wydarzeń, które polecamy.

I zachęcamy do zapisywania się na nasz newsletter 

About the author

Redakcja Na Słuchawkach

Redakcja Na Słuchawkach

Na Słuchawkach to projekt realizowany przez Fundację Forum Call Center. Tworzymy miejsce, w którym każdy znajdzie odpowiedzi na pytania dotyczące tzw. pracy na słuchawce czyli szeroko pojętej obsłudze klienta opartej na zdalnych kanałach komunikacji.

Add Comment

Click here to post a comment

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.