Podsumowanie tygodnia

Sobotnie podsumowanie tygodnia

I kolejny tydzień za nami. Nie wiemy jak u Ciebie ale u nas projekt goni projekt a przy świątecznych rytmach jest jeszcze przyjemniej. A teraz zobacz co dla Ciebie wybraliśmy w tym tygodniu.

1. RCS – SMS nowej generacji

Operatorzy sieci komórkowych w wielu krajach świata, w tym także w Europie, wprowadzają do swoich usług RCS (Rich Communication Services). Na czym ma polegać nowy standard komunikacji mobilnej i kiedy możemy się go spodziewać w Polsce?

2. Nowe dane dotyczące polskiej branży outsourcing cc

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB po raz kolejny opublikowało raport z badania polskiej branży outsourcing cc. Badanie to unikalny na skalę europejską, realizowany zgodnie z najwyższymi standardami projekt prowadzony cyklicznie od roku 2014 w formule kompleksowych wywiadów z przedstawicielami branży. Głównym założeniem badania jest aktualizacja wiedzy o rynku firm świadczących usługi cc w sposób kompletny – celem projektu jest m.in. identyfikacja i dotarcie do wszystkich dostawców usług cc w Polsce. W tegorocznym badaniu wzięło udział 27% firm działających na rynku, które łącznie dysponują ponad 50% zasobów na rynku (lokalizacji operacyjnych, stanowisk, konsultantów).

3. Jak systemowo zwiększyć zadowolenie klienta

Nazywam się Piotr Surmacki jestem Prezesem Zarządu spółki Fachowcy.pl Ventures S.A.., która dostarcza kompleksowe rozwiązania w zakresie obecności małych i średnich firm w internecie i jednym z elementów tego rozwiązania są wszelkie narzędzia kontaktu z firmą.

4. Trendy, które warto wykorzystać do świątecznych kampanii w social media

Przede wszystkim należy pamiętać, że wśród odbiorców działań w mediach społecznościowych coraz mocniej dominują osoby z generacji Z oraz Millenialsi – osoby, które dobrze znają nowe technologie oraz pragną autentycznych doświadczeń. Do działania często skłania je ulotność treści, możliwość wpływu na przekaz oraz interakcja ze znanymi osobami.

5. 8 zdań, które pozwolą uniknąć sporów w pracy

Spór w pracy można uciąć jednym zdaniem. Ważne, aby wypowiedzieć je z pewnością, z jednej strony – pokazując niezadowolenie z zachowania współpracownika, z drugiej – dając mu szansę na zmianę sposobu komunikacji.

6. Call Center w mediach – Raport 2016 

„PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” we współpracy z Polskim Stowarzyszeniem Marketingu SMB opublikowało raport medialny “Call center w mediach”. Druga edycja wspólnego projektu analizuje  wizerunek medialny call center oraz wybranych firm z tej branży w 2016 roku. Dało się zauważyć wzrost świadomości sektora oraz aktywne działania na rzecz poprawy wizerunku telemarketingu. Nadal jednak najwięcej publikacji na temat call center pojawia się w mediach branżowych.

7. PZU ma rzecznika klienta

Piotr Ożarek został rzecznikiem klienta w PZU. Pomaga w najtrudniejszych i najbardziej skomplikowanych sprawach, w których nasi klienci nie są zadowoleni z rozstrzygnięcia.

8. Dlaczego twoja organizacja potrzebuje specjalisty od transformacji cyfrowej?

33 procent organizacji biznesowych planuje w ciągu najbliższego roku rozpocząć proces transformacji cyfrowej, a 21 procent już to zrobiło, wynika z raportu Managing Digital Marketing 2017. Kto w strukturach firmy powinien być odpowiedzialny za wykonanie tego zadania? Najlepiej osoba, która skupi się tylko na tym wyzwaniu. Poznaj 5 powodów, dla których twoja firma potrzebuje specjalisty od transformacji cyfrowej i dowiedz się, jak go znaleźć.

 

Zapraszamy również do naszego Kalendarium 

About the author

Redakcja Na Słuchawkach

Na Słuchawkach to projekt realizowany przez Fundację Forum Call Center. Tworzymy miejsce, w którym każdy znajdzie odpowiedzi na pytania dotyczące tzw. pracy na słuchawce czyli szeroko pojętej obsłudze klienta opartej na zdalnych kanałach komunikacji.

Add Comment

Click here to post a comment

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.