Podsumowanie tygodnia

Sobotnie podsumowanie tygodnia #nasluchawkach

Już pierwszy miesiąc nowego roku za nami. Niby 4 tygodnie a wiele projektów już zaplanowaliśmy, kilka już zrealizowaliśmy i kolejne czekają w kolejce na zaszeregowanie. Tym razem mamy dla Ciebie najciekawsze artykuły z dwóch minionych tygodni.

 Postaw na omnichannel w komunikacji z klientem

Podobno ludzie mogą zapomnieć, co powiedziałeś, mogą zapomnieć, co zrobiłeś, ale nigdy nie zapomną tego, jak się dzięki tobie poczuli. Ta myśl idealnie oddaje to, co się może wydarzyć, kiedy firma nie stanie na wysokości zadania, jeśli chodzi o kontakt z klientem. Wybór odpowiedniego kanału komunikacji to pierwszy krok do celu, jakim jest budowanie pozytywnego doświadczenia w oczach konsumentów.

1. Biometryczny system weryfikacji klientów banków

System pozwalający na automatyczne identyfikowanie i uwierzytelnianie tożsamości klientów banków na podstawie weryfikacji układu naczyń krwionośnych dłoni, kształtu twarzy, głosu albo podpisu składanego specjalnym biometrycznym długopisem przygotowują naukowcy z Katedry Systemów Multimedialnych WETI. Zespołem kieruje prof. Andrzej Czyżewski.

2. Bot czy specjalista?

Dzięki automatyzacji możliwe jest to, co jeszcze jakiś czas temu wydawało się niewyobrażalne. Automatyzacja pozwala na wybudowanie domu w parę godzin, sprowadzenie rakiety wielokrotnego użytku na Ziemię (tzw. rakiety jednostopniowej) w celu ponownego startu, czy też na przeprowadzenie skomplikowanego zabiegu chirurgicznego, podczas gdy pacjent znajduje się na innym kontynencie. Roboty, inteligentne urządzenia i wysokowydajne systemy, pracujące z ogromnymi i ciągle rosnącymi przepływami danych, na zawsze zmieniły otaczającą nas rzeczywistość. Osiągnięcia automatyzacji dają człowiekowi niewyobrażalny wcześniej komfort i swobodę działania oraz uwalniają od rutyny. Dzięki nim ludzie mogą rozwijać swoja kreatywność, dążyć do samorealizacji i podejmować nowe aktywności, na które wcześniej, przez nakład pracy, brakowało czasu.

3. Poczta Polska testuje platformę, która umożliwia komunikację z niesłyszącym pracownikiem

Bezrobocie wśród osób głuchych i niedosłyszących w Polsce przekracza 70 proc. Dla pracodawców, którzy borykają się z trudną sytuacją na rynku pracy i niedoborem kadr, to atrakcyjna grupa potencjalnych pracowników. Poczta Polska testuje platformę, która umożliwia komunikację z niesłyszącym pracownikiem. Innowacyjne rozwiązanie może ułatwić też komunikację z niesłyszącymi klientami.

4. Asystenci głosowi ze sztuczną inteligencją to przyszłość komunikacji z urządzeniami

Polski rynek coraz szybciej adaptuje najnowsze rozwiązania w zakresie nowych technologii. W Polsce, jako szóstym kraju na świecie, Google wprowadził usługę Android Pay. Obecnie testuje się polskojęzyczną wersję Asystenta Google – wirtualnego asystenta pozwalającego na komunikację z urządzeniem. W grudniu 2017 roku Amazon udostępnił w Polsce swojego asystenta – Alexę, choć jeszcze nie w języku polskim. Barierą dla polskojęzycznych asystentów głosowych, jest trudność języka. Mimo tego pierwsze tego typu rozwiązanie jest już dostępne w smartfonach na polskim rynku.

5. Jury konkursu Telemarketer Roku 2018

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB ma zaszczyt ogłosić skład Jury 10. edycji konkursu Telemarketer Roku. W tegorocznej edycji konkursu Jurorskie grono zostało rozszerzone do 24 ekspertów, którzy zostali wyłonieni spośród 67 zgłoszonych kandydatów.

6. Zgoda o ochronie danych osobowych prostym językiem zrozumiałym dla klienta

RODO, czyli nowe prawo o ochronie danych osobowych, które wejdzie w życie za pięć miesięcy, znacznie rozszerza obowiązki informacyjne firm wobec klientów. To oznacza konieczność wymiany wszystkich klauzul, zgód i papierowych formularzy dotyczących zgód na ich gromadzenie i przetwarzanie. Z perspektywy konsumentów główną zmianą ma być sposób przedstawiania takich informacji: prosty, rzetelny i bardziej zrozumiały niż dotychczas.

7. Nowoczesna firma kreuje wizerunek poprzez działania społeczne i kulturę wartości

W jaki sposób nowoczesne firmy mają szansę wzmacniać swój wizerunek? Z badania przeprowadzonego przez Salesforce wynika, że mogą to robić poprzez działania społeczne oraz stwarzanie w miejscu pracy równych szans w zakresie wynagrodzenia i rozwoju. Nagrodą jest wyższy zysk, lojalność klientów i większa efektywność pracowników.

I jak zawsze zapraszamy do naszego Kalendarium a szczególnie jedno wydarzenie My Customer World

About the author

Redakcja Na Słuchawkach

Redakcja Na Słuchawkach

Na Słuchawkach to projekt realizowany przez Fundację Forum Call Center. Tworzymy miejsce, w którym każdy znajdzie odpowiedzi na pytania dotyczące tzw. pracy na słuchawce czyli szeroko pojętej obsłudze klienta opartej na zdalnych kanałach komunikacji.

Add Comment

Click here to post a comment

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.