News Sztuczna inteligencja

Voice Contact Center staje się spółką technologiczną

W listopadzie b.r. Voice Contact Center, z Grupy OEX przejął platformę technologiczną Primebot, służącą do budowy botów głosowych (voicebotów) i tekstowych (chatbotów). Jej twórca, Piotr Kempa, dołączył do zespołu Voice Contact Center na stanowisko Head of AI Division. W ten sposób firma chce umocnić pozycję lidera rozwiązań w obszarze customer experience.

Voice Contact Center staje się spółką technologiczną. Oprócz dalszego świadczenia usług w obszarze obsługi klienta, rozwija swoje kompetencje w zakresie systemów opartych o sztuczną inteligencję. W listopadzie firma nabyła prawa do systemu i oprogramowania Primebot – dedykowanego rozwiązania w zakresie botów konwersacyjnych. Dzięki połączeniu technologii i wysokiego poziomu usług, Voice Contact Center chce zapewnić obsługę klientów na najwyższym poziomie i zgodnie z najlepszymi światowymi trendami. Planowany rozwój przejętego oprogramowania zakłada stworzenie wysokiej klasy platformy bot do wielojęzycznej obsługi rozmów telefonicznych i tekstowych.

– Decyzję o inwestycji w technologię botów podjęliśmy m.in. na podstawie zainteresowania naszych partnerów biznesowych. Widzimy zapotrzebowanie na ofertę łączącą rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji z usługą wysokiej klasy i doświadczeniem w zakresie optymalnego budowania biur obsługi klienta. To pozwala na jeszcze bardziej efektywną i gwarantującą najwyższą jakość realizację procesów biznesowych – mówi Ewa Czarnecka, Prezes Zarządu Voice Contact Center.

Twórca platformy Primebot, Piotr Kempa, będzie przygotowywał autorskie rozwiązania technologiczne na potrzeby realizowanych projektów customer care razem z zespołem programistów Voice Contact Center oraz przy wsparciu innych spółek z Grupy OEX.

Piotr Kempa pracuje nad technologiami automatyzacji procesów obsługi klienta i sztucznej inteligencji nieprzerwanie od 2012 roku. Od wielu lat był związany ze spółkami zajmującymi się technologią głosową i automatyzacją contact center. W 2018 r. stworzył od podstaw własne, innowacyjne rozwiązanie do budowania botów głosowych, oparte o metody uczenia maszynowego, które zostało z powodzeniem zastosowane w szeregu wdrożeń produkcyjnych.

– Dzięki botom głosowym czy tekstowym, biura obsługi klienta, w których prowadzeniu specjalizuje się Voice Contact Center, mogą być jeszcze bardziej dostępne dla konsumentów. Wdrożenie rozwiązań opartych o sztuczną inteligencję pozwala na optymalizację procesów a także zwiększa satysfakcję klientów. Boty mogą pracować w dowolnym języku, 24 godziny na dobę, niezależnie od pików i zmiennej skali – dodaje Piotr Kempa, Head of AI Division w Voice Contact Center.

Ekspert wymienia także zastosowania botów: – Ta technologia ma szereg zastosowań w wielokanałowych biurach obsługi klienta. Może być wykorzystywana jako wsparcie dla konsultantów lub do wykonywania samodzielnych projektów. To także świetne narzędzie do zastosowania we wsparciu sprzedaży w e-commerce i projektach wychodzących (outbound).

Boty najlepiej sprawdzą się w procesach powtarzalnych, takich jak m.in.: badania NPS, przyjmowanie zgłoszeń, udzielanie informacji o saldach czy statusach spraw, udzielanie informacji o produktach i obowiązujących procedurach, monitoring należności czy generowanie leadów
 – dodaje Piotr Kempa.

Voice Contact Center specjalizuje się w usługach z zakresu wielokanałowej obsługi klienta. Spółka realizuje tego typu projekty m.in. dla klientów z branży finansowej, e-commerce, medycznej, motoryzacyjnej i FMCG.

Redakcja Na Słuchawkach

Redakcja Na Słuchawkach

Na Słuchawkach to projekt realizowany przez Fundację Forum Call Center. Tworzymy miejsce, w którym każdy znajdzie odpowiedzi na pytania dotyczące tzw. pracy na słuchawce czyli szeroko pojętej obsłudze klienta opartej na zdalnych kanałach komunikacji.

Dodaj komentarz

Kliknij aby dodać komentarz

Akademia Customer Service

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.