News Technologia

Avaya nawiązuje strategiczną współpracę z RingCentral, aby przyspieszyć transformację do chmury

Firma poinformowała również o zatwierdzeniu wykupu akcji o wartości 500 mln USD oraz planach spłaty 250 mln USD zadłużenia

  • Avaya rozszerzy swoją ofertę o nowe rozwiązanie UCaaS Avaya Cloud Office by RingCentral 
  • RingCentral zostanie wyłącznym dostawcą Avaya w zakresie rozwiązań UCaaS Avaya Cloud Office by RingCentral  
  • Avaya będzie posiadać w swojej ofercie pełen zestaw rozwiązań chmury publicznej, prywatnej i hybrydowej dla swoich klientów i partnerów korzystających z systemów UC i Contact Center
  • Przyspieszy to realizację strategii rozwoju firmy oraz transformację do chmury 
  • RingCentral wniesie 500 mln USD, w tym akcje uprzywilejowane o wartości 125 mln USD oraz zaliczkę w wysokości 375 mln USD na poczet przyszłych płatności i  uprawnień licencyjnych 
  • Avaya zapewni swoim akcjonariuszom dodatkowe korzyści poprzez działania w zakresie alokacji kapitału

Santa Clara, CA – 3 października 2019 r. – Firma Avaya Holdings Corp., będąca globalnym liderem w dziedzinie rozwiązań usprawniających procesy komunikacji i współpracy, poinformowała o nawiązaniu strategicznego partnerstwa z RingCentral Inc., czołowym globalnym dostawcą chmurowych rozwiązań korporacyjnych. Dzięki wyłącznej współpracy pomiędzy firmami Avaya wprowadzi na rynek Avaya Cloud Office by RingCentral (Avaya Cloud Office lub ACO) — nowe globalne rozwiązanie do ujednoliconej komunikacji w formie usługi (UCaaS).

Avaya Cloud Office rozszerzy ofertę firmy  Avaya o pełny pakiet rozwiązań UC, CC, UCaaS i CCaaS dla globalnej bazy klientów, która obejmuje ponad 120 000 klientów, ponad 100 mln linii UC oraz 5 mln użytkowników Contact Center w ponad 180 krajach.

Wspólne inwestycje firm Avaya i RingCentral oraz ich zaangażowanie we wprowadzenie Avaya Cloud Office na rynek, to dla naszych klientów i partnerów wyjątkowa okazja do przyspieszenia migracji do chmury w ekonomiczny sposób — powiedział Jim Chirico, prezes i dyrektor generalny firmy Avaya. Uważamy, że współpraca pomiędzy naszymi firmami będzie stanowić przełom, rozszerzając zasięg rynkowy firmy Avaya i przynosząc duże korzyści obu przedsiębiorstwom.

ACO łączy w sobie czołową platformę UCaaS firmy RingCentral z technologiami i usługami firmy Avaya, dzięki czemu wyróżnia się spośród ofert UCaaS.  Avaya planuje wprowadzić ACO na rynek w pierwszym kwartale 2020 r.

W ramach tej strategicznej współpracy wykorzystano atuty firm Avaya i RingCentral, aby stworzyć rozwiązanie, które wyróżnia się na rynku — powiedział Vlad Shmunis, założyciel, prezes i dyrektor generalny RingCentral. Bardzo się cieszymy z udostępnienia naszej czołowej platformy UCaaS globalnej bazie ponad 100 mln użytkowników i ponad 4700 partnerów firmy Avaya. Nasze wspólne działania zwiększą możliwości długoterminowego wzrostu obu firm.

Chirico dodał: Strategiczne działania, które wykonujemy w wyniku naszego kompleksowego przeglądu, tworzą nowe możliwości wzrostu, zwiększenia korzyści dla naszych akcjonariuszy oraz zmniejszenia zadłużenia. Mając przed sobą jasną drogę rozwoju, będziemy dalej inwestować w technologie i innowacje, aby nadal dostarczać najnowocześniejsze rozwiązania naszym klientom i partnerom.

Termin transakcji i zatwierdzenia

Transakcja ma zostać sfinalizowana w czwartym kwartale 2019 r. i jest uzależniona od spełnienia zwyczajowych warunków końcowych i uzyskania zgód organów regulacyjnych. Transakcja nie wymaga zatwierdzenia przez akcjonariuszy firmy Avaya i RingCentral. Zarządy obu firmy jednomyślnie zatwierdziły transakcję.

Redakcja Na Słuchawkach

Redakcja Na Słuchawkach

Na Słuchawkach to projekt realizowany przez Fundację Forum Call Center. Tworzymy miejsce, w którym każdy znajdzie odpowiedzi na pytania dotyczące tzw. pracy na słuchawce czyli szeroko pojętej obsłudze klienta opartej na zdalnych kanałach komunikacji.

Dodaj komentarz

Kliknij aby dodać komentarz

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.