News Technologia

Avaya OneCloud — portfolio rozwiązań do komunikacji

{0><}0{>Firma Avaya ujednoliciła nazewnictwo produktów ze swojej bogatej oferty pod wspólną marką Avaya OneCloud. Nowe nazewnictwo  odzwierciedla mulit-chmurowy ekosystem aplikacji firmy Avaya oraz szybkość z jaką można wprowadzać na rynek nowe rozwiązania do komunikacji, zapewniając zarówno klientom, jak i pracownikom innowacyjną obsługę.

Avaya OneCloud obejmuje pełną ofertę firmy i prezentuje bogate możliwości rozwiązań dla contact center, w obszarze unified communication, współpracy i rozwiązań CPaaS. Rozwiązania i produkty są obecnie podzielone na trzy główne obszary: Avaya OneCloud™ CCaaS, Avaya OneCloud™ UCaaS i Avaya OneCloud™ CPaaS. Ponieważ Avaya oferuje wiele różnych modeli operacyjnych, cała oferta może być wdrożona w chmurze — w formie subskrypcji i usług zarządzanych, jak również poprzez rozwiązania Avaya dla chmury prywatnej i publicznej.

Avaya OneCloud odzwierciedla transformację, jaka dokonuje się w podejściu do sprzedaży rozwiązań telekomunikacyjnych w skali globalnej— powiedział Simon Harrison, wiceprezes firmy Avaya i dyrektor ds. marketingu. Wspólnie z naszymi klientami i partnerami kreujemy przyszłość call center i digital workspace w oparciu o innowacyjną ofertę i spersonalizowaną ścieżkę do chmury. Podczas wprowadzania modelu pracy z dowolnego miejsca globalne przedsiębiorstwa coraz częściej korzystają z naszych rozwiązań, a my dostarczamy im naszą oferty w bardziej atrakcyjnej formie. Avaya OneCloud pozwala przedsiębiorstwom korzystać z aplikacji oraz wdrażać je w taki sposób, aby mogły osiągać swoje cele biznesowe i budować swoje marki poprzez zapewnianie klientom lepszej obsługi.

Szerokie możliwości oferowane przez firmę Avaya są teraz podzielone na trzy obszary, wspierające organizacje każdej wielkości:

  • Avaya OneCloud™ CCaaS

Jest to oferta dla call center, która dostarcza klientom i pracownikom rozwiązania do interakcji umożliwiające łączenie i koordynację wszystkich punktów kontaktu w ramach obsługi klienta (w tym komunikacji głosowej, wideo, czatu, komunikatorów i mediów społecznościowych) z wykorzystaniem sztucznej inteligencji oraz wiedzy i zasobów całego przedsiębiorstwa. Dzięki temu korzystające z niej przedsiębiorstwa mogą zapewnić odpowiednią obsługę nie tylko klientom, lecz także pracownikom odpowiedzialnym za ich obsługę.

  • Avaya OneCloud™ UCaaS

Udostępnia funkcje komunikacji zintegrowanej i współpracy zespołowej, umożliwiając personelowi efektywne spotkania, wysyłanie wiadomości oraz wykonywanie zadań zdalnie podczas pracy z dowolnego miejsca.

  • Avaya OneCloud™ CPaaS

Zaawansowana platforma obsługująca API dedykowana DevOps i programistom. Pozwala ona przedsiębiorstwom wprowadzać innowacje w niszowych rozwiązaniach oraz łatwo i szybko dodawać nowe funkcjonalności do aplikacji.

Rozwiązania firmy Avaya, dzięki udoskonalanej obsłudze klientów i pracowników, spełniają wymagania obecnych jak i przyszłych środowisk pracy— powiedziała Mary Wardley, wiceprezes firmy IDC ds. rozwiązań z dziedziny obsługi klienta i CRM. Avaya OneCloud symbolizuje ciągłe dążenie firmy do zapewniania przedsiębiorstwom pełnej gamy elastycznych i bezpiecznych rozwiązań dostarczanych w chmurze publicznej, prywatnej lub hybrydowej na skalę, której niewiele firm jest w stanie dorównać. Avaya zbudowała strategię produktową umożliwiającą globalnym klientom bezproblemową migrację. Natomiast sam ekosystem aplikacji firmy Avaya pozwala na poszerzanie oferty o dodatkowe innowacje w dziedzinach takich jak sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe i automatyzacja danych.

Avaya oferuje również pełny zakres urządzeń, w tym telefony bezprzewodowe, zestawy do wideokonferencji i zestawy słuchawkowe, które zaspokoją potrzeby pracowników całej organizacji. A temu wszystkiemu towarzyszy szeroka, globalna oferta światowej klasy usług, świadczonych przez dział Avaya Professional Services oraz szeroki ekosystem partnerów firmy.

Redakcja Na Słuchawkach

Redakcja Na Słuchawkach

Na Słuchawkach to projekt realizowany przez Fundację Forum Call Center. Tworzymy miejsce, w którym każdy znajdzie odpowiedzi na pytania dotyczące tzw. pracy na słuchawce czyli szeroko pojętej obsłudze klienta opartej na zdalnych kanałach komunikacji.

Dodaj komentarz

Kliknij aby dodać komentarz

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.