News Technologia

Avaya pomaga firmom wchodzić w nową normalność

Firma Avaya udostępniła organizacjom, które do tej pory były skoncentrowane na działaniach bieżących, związanych z trudnościami spowodowanymi pandemią koronawirusa, program Avaya Business Continuity Conversation, który pozwala ocenić skuteczność kroków podjętych podczas kryzysu spowodowanego przez COVID-19 oraz zaplanować dalsze kroki rozwoju infrastruktury. Dzięki temu firmy mogą ocenić, jak najlepiej wykorzystać dotychczas poniesione inwestycje w wyposażenie techniczne, ocenić potrzebne im nowe funkcjonalności oraz zaplanować inwestycje w najważniejsze obszary infrastruktury.

Pandemia COVID-19 bardzo mocno uderzyła w wiele przedsiębiorstw, ale też pomogła im zobaczyć na własne oczy, jak stosowanie nowoczesnych technologii pozwala usprawnić ich funkcjonowanie.  Dlatego Avaya chce wspierać organizacje wchodzące w „nową normalność” i pomagać im nie tylko wrócić do normalnej pracy, ale przede wszystkim – przygotować je na nadchodzącą przyszłość – powiedział Łukasz Kulig, dyrektor zarządzający Avaya Polska.

Proces Avaya Business Continuity Conversation jest podzielony na kilka etapów mających na celu kolejno:

  • ocenę istniejącego środowiska technicznego,
  • zrozumienie krytycznych aplikacji oraz związanych z nimi kluczowych mierników sukcesu,
  • wskazanie, jak najlepiej wykorzystać już posiadane zasoby,
  • wskazanie nowych funkcjonalności potrzebnych w firmie,
  • zaplanowanie sposobu i terminów wdrożenia najważniejszych rozwiązań.

Realizacją programu Avaya Business Continuity Conversation kierują dyrektorzy ds. rozwiązań dla klientów. Ma on pomóc organizacjom stawić czoła kluczowym wyzwaniom pojawiającym się w fazie wychodzenia z kryzysu, jak zarządzanie wzrastającą liczbą zapytań, utrzymywanie proaktywnego kontaktu i relacji z klientami, wybór najlepszych procedur w pracy zdalnej, przenoszenie agentów telecentrum do lokalizacji zdalnych lub pracy z domu oraz zapewnić odporność, bezpieczeństwo i skalowalność infrastruktury teleinformatycznej w warunkach powszechnej pracy zdalnej.

Redakcja Na Słuchawkach

Redakcja Na Słuchawkach

Na Słuchawkach to projekt realizowany przez Fundację Forum Call Center. Tworzymy miejsce, w którym każdy znajdzie odpowiedzi na pytania dotyczące tzw. pracy na słuchawce czyli szeroko pojętej obsłudze klienta opartej na zdalnych kanałach komunikacji.

Dodaj komentarz

Kliknij aby dodać komentarz

Akademia Customer Service

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.