News Technologia

Avaya wprowadza na rynek nowe urządzenia ułatwiające współpracę zdalnych pracowników

Firma Avaya (NYSE: AVYA), globalny lider w dziedzinie rozwiązań usprawniających i upraszczających procesy komunikacji i współpracy, przedstawiła nowe urządzenia, które znacznie usprawnią pracę grupową. W nowej ofercie znajduje się udoskonalone urządzenie Avaya Vantage™ K155 z wbudowaną usługą Amazon Alexa, nowy aparat telefoniczny Avaya IP Conference Phone B129 oraz kamera Avaya Huddle Camera HC010.

Urządzenie Avaya Vantage K155 zostało zmodernizowane z myślą o zdalnych pracownikach pod kątem uproszczenia obsługi i zwiększenia produktywności. Rozwiązanie ma poziomy ekran dotykowy
i klawiaturę fizyczną. Dzięki integracji z platformą współpracy Avaya Spaces™ umożliwia doskonałą komunikację wirtualną i współdziałanie w grupie. Rozszerza Composable Home Office ― modułowe rozwiązanie dla biur domowych firmy Avaya, w którym wykorzystano ofertę Avaya OneCloud™ obejmującą usługi UCaaS, CCaaS i CPaaS. Kompleksowe, modułowe rozwiązanie pozwala przedsiębiorstwom na tworzenie spersonalizowanego i bardziej produktywnego środowiska pracy zdalnej dla pracowników i agentów obsługi klienta.  

Kamera HD, szerokopasmowa technologia audio, łączność bezprzewodowa i nowa technologia przełączania ekranów ― wszystko to sprawia, że Avaya Vantage K155 zapewnia jeszcze większą elastyczność podczas tele- i wideokonferencji. Widok prezentowanych treści i uczestników spotkania można w każdej chwili przenieść na większy ekran. Wystarczy dotknąć urządzenie, a konferencja pojawi się na ekranie laptopa, gdzie można kontynuować prezentację.

 Avaya zintegrowała z urządzeniami Avaya Vantage™ usługę Amazon Alexa, aby zapewnić w środowisku pracy łatwy dostęp do funkcji, do których wielu pracowników przyzwyczaiło się już w domu.  Dzięki tej wbudowanej usłudze użytkownik może poprosić swoje urządzenie Avaya Vantage o połączenie z uczestnikami kolejnego spotkania lub udzielenie porady dotyczącej planu dnia, a także skorzystać z wielu innych możliwości.  Alexa jest na razie dostępna w urządzeniach Avaya Vantage oferowanych w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.  

Rozwiązania firmy Avaya umożliwiły pracownikom na całym świecie pracę zdalną z zachowaniem poziomu efektywności, osiąganego w biurze. Gdy rozpocznie się powrót do biur, scenariusz się odwróci i będziemy chcieli umożliwić pracownikom dalsze korzystanie z funkcji używanych w domach ― powiedział Anthony Bartolo, wiceprezes wykonawczy i dyrektor działu produktów w firmie Avaya. Usługa Amazon Alexa uzupełnia wyjątkowy zestaw modułów, który Avaya udostępnia użytkownikom, aby mogli budować z nich nowe funkcje potrzebne pracownikom i klientom. 

Wśród nowych urządzeń znalazły się również:

  • Avaya IP Conference Phone B129 ― urządzenie obsługujące telekonferencje z udziałem maksymalnie 12 uczestników, wyposażone w technologię Avaya OmniSound™. Cztery mikrofony, technologia kształtowania wiązki, Bluetooth i złącza USB usprawniają każde zdalne spotkanie i wszystkie aspekty współpracy. 
  • Avaya Huddle Camera HC010 ― najnowsza kamera Avaya ze złączem USB. Ta wyjątkowo ekonomiczna opcja HD z zoomem cyfrowym 4X umożliwia tworzenie filmów wideo profesjonalnej jakości.     

Nowe urządzenia są sprzedawane w ramach oferty Avaya Device as a Service (DaaS), co zapewnia ich szeroką dostępność za niewielką miesięczną opłatą.  

About the author

Redakcja Na Słuchawkach

Redakcja Na Słuchawkach

Na Słuchawkach to projekt realizowany przez Fundację Forum Call Center. Tworzymy miejsce, w którym każdy znajdzie odpowiedzi na pytania dotyczące tzw. pracy na słuchawce czyli szeroko pojętej obsłudze klienta opartej na zdalnych kanałach komunikacji.

Add Comment

Click here to post a comment

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.