Zdaniem ekspertów, do 2021 roku, 70% osób zarządzających zdecyduje się skorzystać w swoich organizacjach z rozwiązań opartych na „chmurze”. Trend korzystania z rozwiązań chmurowych zaczyna dotyczyć wszystkich branż. Najszybciej rozwijają się w tym kierunku systemy Contact Center, które rosną w tempie kilkunastu procent rocznie. Dlatego Genesys i Cludo, eksperci w dziedzinie rozwiązań Contact Center, łączą siły, aby wspólnie móc dostarczać jeszcze bardziej zaawansowane rozwiązania w systemie CCaaS.
Elastyczność kontaktu
Dlaczego chmura?
Chmura szyta na miarę
Nie tylko system
Cludo oraz Genesys, zamiast konkurować, łączą siły. Klienci zyskują możliwość skorzystania z podwójnej eksperckiej wiedzy, podwójnych doświadczeń oraz przygotowanej usługi CCaaS w oparciu o PureCloud Genesys i warstwę telekomunikacyjną Cludo.
[…] Rozwój chmury jako technologii stał się fundamentem wielokanałowych doświadczeń, w których klienci kontaktują się z marką preferowanym kanałem w dowolnym czasie. Chmura doprowadziła do wprowadzenia szybko zmieniającego się oprogramowania dostarczanego jako usługa Software as a Service (w skrócie SaaS) do relacji z klientami i zarządzania usługami. Niezliczone aplikacje do zarządzania obsługą klienta radykalnie zmieniły procesy w contact center. […]