News Technologia

Firma Avaya liderem w dziedzinie konwersacyjnych rozwiązań AI według Nuance Communications

Firma Avaya uzyskała tytuł Top Producing Channel Partner i Top Growth Partner 

Avaya Holdings Corp. poinformowała, że została uznana przez swojego partnera technologicznego, przedsiębiorstwo Nuance Communications, za lidera w dziedzinie dostarczania innowacyjnych narzędzi do komunikacji i współpracy zbudowanych w oparciu o sztuczną inteligencję (AI).

Klienci komunikują się z przedsiębiorstwami za pomocą różnorodnych urządzeń mobilnych – telefonów i tabletów oraz poprzez zróżnicowane kanały – rozwiązania głosowe, dotykowe lub zbudowane
w oparciu o gesty. Rośnie również popularność wirtualnej lub rozszerzonej rzeczywistości. Zaspokojenie potrzeb klientów wymaga łączenia różnych kanałów komunikacji. W obecnej sytuacji, kiedy gwałtownie wzrastają możliwości i sposoby zdalnych kontaktów biznesowych, konieczne jest zapewnienie klientom spójnej i bezproblemowej obsługi komunikacyjnej. 

Avaya wspólnie z Nuance Communications dostarcza firmom rozwiązania komunikacyjne bazujące na sztucznej inteligencji (AI). Projektowane rozwiązania komunikacyjne zapewniają klientom wyższy poziom obsługi i zwiększają rentowność przedsiębiorstw. Dzięki temu poszczególne interakcje są bardziej spersonalizowane i lepiej dopasowane do potrzeb klienta. Natomiast pracownicy przedsiębiorstw, w których dokonano wdrożenia, są bardziej zaangażowani, ponieważ dysponują większą wiedzą pochodzącą z połączonych sztuczną inteligencją aplikacji i są w stanie zapewnić klientom obsługę na wyższym poziomie. 

Nuance Communications tworzy konwersacyjne technologie AI, które rozumieją i analizują zachowania klientów, odpowiadając na kontakt z ich strony. Uzupełniają one kompetencje pracowników, zwiększając produktywność i bezpieczeństwo. Firma jest jednym z partnerów technologicznych Avaya. Oba przedsiębiorstwa wspólnie pracują nad dostarczaniem najlepszych na rynku rozwiązań z zakresu mowy, biometryki głosu, wirtualnych asystentów, czatów internetowych i technologii kognitywnych dla organizacji na całym świecie. Celem jest umożliwienie wielokanałowej obsługi klienta za pomocą systemów IVR, urządzeń mobilnych i Internetu.

Firma Avaya uzyskała tytuł Top Growth Partner oraz Top Producing Channel Partner. Drugi z tych tytułów zdobyła już trzeci rok z rzędu.  

Jesteśmy wdzięczni firmie Avaya za stałą współpracę. Bardzo cenimy sobie nasze relacje, dzięki którym wspólnie dostarczamy wartościowe rozwiązania klientom na całym świecie — powiedział Robert Weideman, dyrektor i wiceprezes Nuance Communications. Avaya podziela naszą wizję szybkich, wartościowych i bezproblemowych kontaktów z klientami. Gratulujemy zespołowi firmy Avaya zasłużonych wyróżnień.

Firma Avaya jest dumna z otrzymania wyróżnień od swojego strategicznego partnera technologicznego za osiągnięcia w dziedzinie rozwiązań wykorzystujących AI. Nasze rozwiązania wpisują się w trend gospodarki opartej na doświadczeniu i usprawniają komunikację z klientami i pracownikami — powiedział Eric Rossman, wiceprezes firmy Avaya odpowiedzialny za strategiczne sojusze
i partnerstwa. Avaya wspólnie z partnerami takimi jak Nuance jest liderem w dziedzinie tworzenia innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych opartych na doświadczeniu.

Więcej informacji o partnerstwie między firmami Avaya i Nuance: https://www.avaya.com/en/partners/technologypartners/?WT.tsrc=Social

Redakcja Na Słuchawkach

Redakcja Na Słuchawkach

Na Słuchawkach to projekt realizowany przez Fundację Forum Call Center. Tworzymy miejsce, w którym każdy znajdzie odpowiedzi na pytania dotyczące tzw. pracy na słuchawce czyli szeroko pojętej obsłudze klienta opartej na zdalnych kanałach komunikacji.

Dodaj komentarz

Kliknij aby dodać komentarz

Akademia Customer Service

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.