News Technologia

PZU uruchamia usługę mojeID

Korzystanie z oferty PZU staje się jeszcze łatwiejsze. Dzięki usłudze mojeID klienci mogą potwierdzić swoją tożsamość, rejestrując się w platformie mojePZU. Zyskają szybki i łatwy dostęp m.in. do swojej dokumentacji medycznej w PZU Zdrowie.

– Stawiamy na bezpieczeństwo. MojePZU, najbardziej rozbudowana internetowa platforma na rynku finansowo-zdrowotnym, umożliwia załatwienie wielu spraw online, bez wychodzenia z domu. To bardzo ważne w okresie pandemii. Dzięki usłudze mojeID klienci będą mogli zarejestrować się na platformie zdalnie, bez konieczności wizyty i potwierdzania swojej tożsamości w oddziale PZU. Wystarczy, że są klientami bankowości internetowej jednego z banków uczestniczących w mojeID jako dostawcy tożsamości, np. Pekao – wyjaśnia  Dyrektor  Biura Usług Cyfrowych Konrad Grajeta z PZU.

Usługa mojeID umożliwia zdalny dostęp do usług oferowanych nie tylko przez dostawców komercyjnych, ale również i administrację publiczną. To odpowiedź na potrzeby klientów. Coraz chętniej korzystają oni z usług online, które wymagają identyfikacji konsumentów.

PZU wprowadza usługę mojeID we współpracy z Krajową Izbą Rozliczeniową (KIR). – Trend związany z cyfryzacją procesów i rozwojem usług zdalnych, dostrzegany od dłuższego czasu, ostatnio znacząco się nasila. KIR ma w swoim portfolio rozwiązania, które szczególnie teraz są doceniane przez rynek, bo optymalnie adresują potrzeby naszych partnerów biznesowych i odpowiadają oczekiwaniom ich klientów. Udostępnienie usługi mojeID przez PZU – lidera w sektorze ubezpieczeń – jest posunięciem otwierającym nowy obszar budowania przewag konkurencyjnych w obrębie całej branży. Wierzymy, że nasza współpraca wpłynie na upowszechnienie wykorzystania mojeID i przyspieszenie digitalizacji w kolejnych obszarach gospodarki – mówi Prezes Zarządu KIR, Piotr Alicki.

MojePZU pozwala na zgłoszenie szkody, umówienie wizyty lekarskiej, pobranie zwolnienia lekarskiego czy e-recepty, dostęp do dokumentacji medycznej na swój temat, zakup polisy mieszkaniowej czy turystycznej oraz inwestowanie oszczędności. Platforma umożliwia również korzystanie z atrakcyjnych rabatów i zniżek w ramach Klubu PZU Pomocni. Można z niej korzystać za pośrednictwem strony internetowej moje.PZU.pl i aplikacji mobilnej.

MojePZU zwyciężyło w prestiżowym, międzynarodowym konkursie Efma & Accenture Insurance Awards 2019, ogłaszanym dorocznie przez organizację Efma zrzeszającą 80 proc. największych europejskich instytucji finansowych.

Redakcja Na Słuchawkach

Redakcja Na Słuchawkach

Na Słuchawkach to projekt realizowany przez Fundację Forum Call Center. Tworzymy miejsce, w którym każdy znajdzie odpowiedzi na pytania dotyczące tzw. pracy na słuchawce czyli szeroko pojętej obsłudze klienta opartej na zdalnych kanałach komunikacji.

Dodaj komentarz

Kliknij aby dodać komentarz

Akademia Customer Service

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.