Czy chcesz uszczęśliwiać swoich konkurentów? Zdecydowanie nie. Ale jeśli nie dbasz o satysfakcję klienta w swoim call center...
Category - Jakość obsługi
Do końca roku, 180 pracowników zajmujących się w Orange obsługą klientów skorzysta ze szkoleń opartych o...
Pandemia przyspieszyła pewne procesy i jeszcze bardziej umocniła niektóre trendy, przez co firmy musiały szybciej dostosować...
W październiku w ramach 2. fali badania nasi eksperci odwiedzili 140 placówek 14 banków celem sprawdzenia jak wygląda obsługa...
Sejm przyjął ustawę o doręczeniach elektronicznych. Teraz dokument czeka jeszcze na podpis Prezydenta RP. Przyjęcie nowych...
Santander Bank Polska uruchamia ogólnodostępny portal RazemPokonamy.pl. Będą na nim gromadzone najbardziej przydatne i rzetelne...
Sprawozdanie Rzecznika Finansowego to jedno z najważniejszych i najbardziej obiektywnych raportów potwierdzających jakość...
Santander Bank Polska realizuje innowacyjny program szkoleń dla doradców z sieci oddziałów z wykorzystaniem wirtualnej...
Blisko 2/3 klientów przed zakupem czerpie inspirację z mediów społecznościowych – wynika z badań PwC...
Sztuczna inteligencja w bankowości nie zastąpi człowieka. Nowe technologie jednak zmienią charakter pracy doradców i pozwolą im...