Coraz więcej firm przyspiesza działania związane z transformacją cyfrową, nie tylko po to, aby uczynić swoje operacje szybszymi i bardziej wydajnymi, ale także...
Połowa polskich pracowników niezadowolona z pracy z domu

Coraz więcej firm przyspiesza działania związane z transformacją cyfrową, nie tylko po to, aby uczynić swoje operacje szybszymi i bardziej wydajnymi, ale także...
Rok 2020 był dziwny, niespotykany ale z drugiej strony pokazał nam jakie możliwości posiadamy my i nasze firmy. Publikujemy dla Was odpowiedzi na pytania...
Praca i jej elastyczność nabrały w ostatnich miesiącach zupełnie innego znaczenia. Home office, który nie tak dawno był pożądanym benefitem, stał się nie...
Sklepy odzieżowe i obuwnicze w coraz większym stopniu wykorzystują sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe. W ten sposób mogą zmaksymalizować doświadczenie...
Pandemia COVID-19 wymusiła w firmach modyfikację wielu procesów operacyjnych i decyzyjnych oraz nadała praktyczny wymiar scenariuszom, które wcześniej były...
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez EY Polska wśród firm, które przynajmniej częściowo stosują obecnie rozwiązania pracy zdalnej, przejścia w pełnym...
Dobra komunikacja w zespole oraz na linii przełożony – pracownik to podstawa funkcjonowania każdego biznesu. W czasie pandemii, gdy wiele projektów jest...
Rok 2020 był dziwny, niespotykany ale z drugiej strony pokazał nam jakie możliwości posiadamy my i nasze firmy. W tym tygodniu publikujemy dla Was odpowiedzi...
Firmy w Polsce pomimo pandemii COVID-19 i zmiany formy interakcji z konsumentami skutecznie budują pozytywne doświadczenia klientów (ang. Customer Experience)...
Genesys został wskazany jako lider rynku w magicznym kwadrancie Gartnera dla rozwiązań Contact Center as a Service (CCaaS). Analitycy Gartnera przenalizowali...