Żyjemy dłużej i dłużej jesteśmy młodzi. Wydłużenie aktywności zawodowej pracowników po 50-tym roku życia należy do priorytetowych działań krajów Unii...
Podsumowanie roku 2020 i trendy na 2021 według Artura Kapackiego z Telmon

Żyjemy dłużej i dłużej jesteśmy młodzi. Wydłużenie aktywności zawodowej pracowników po 50-tym roku życia należy do priorytetowych działań krajów Unii...
Opinie pracowników w mediach społecznościowych o swojej firmie to jedno z najbardziej wiarygodnych źródeł informacji o pracodawcy. Posty pracowników dotyczące...
Do końca roku, 180 pracowników zajmujących się w Orange obsługą klientów skorzysta ze szkoleń opartych o wirtualną rzeczywistość. Przenosząc się do wirtualnego...
Intranet firmowy, w dobie powszechnej pracy zdalnej spowodowanej pandemią, staje się kluczowym narzędziem dla sprawnego funkcjonowania firmy i zarządzania...
Billennium, polska spółka dostarczająca rozwiązania oraz usługi IT dla biznesu, prezentuje In person, remotly, czyli w skrócie – Inperly. Inperly to łatwa we...
W ostatniej dekadzie radykalnie zmieniły się oczekiwania i wymagania klientów dotyczące ich obsługi, a poprzeczka przed zespołami obsługi klienta zawisła...
Pandemia przyspieszyła pewne procesy i jeszcze bardziej umocniła niektóre trendy, przez co firmy musiały szybciej dostosować się do zmian. Cyfryzacja...
Zarządzanie rozproszonym, wirtualnym zespołem oraz druga fala pandemii i związane z nią niepokoje to dziś jedne z głównych czynników warunkujących pracę...
Praca w warunkach domowych jest szczególnie niebezpieczna dla kręgosłupa, ale może też prowadzić do innych przewlekłych schorzeń. Pracodawcy mogą pomóc dbać o...
W październiku w ramach 2. fali badania nasi eksperci odwiedzili 140 placówek 14 banków celem sprawdzenia jak wygląda obsługa klienta poszukującego oferty...