15 stycznia ma rozpocząć się drugi etap szczepień przeciw Covid-19. Po medykach szczepione będą m.in. osoby powyżej 60...
Category - obsługa klienta
artykuły o obsłudze klienta
Intranet firmowy, w dobie powszechnej pracy zdalnej spowodowanej pandemią, staje się kluczowym narzędziem dla sprawnego funkcjonowania firmy i...
Billennium, polska spółka dostarczająca rozwiązania oraz usługi IT dla biznesu, prezentuje In person, remotly, czyli w...
Klienci należących do LPP marek Reserved, Cropp, House, Mohito oraz Sinsay mogą już korzystać z pomocy konwersacyjnej sztucznej...
Po dekadzie wzrostów od trzech lat jakość obsługi klientów na polskim rynku sukcesywnie spada – wynika z cyklicznych...
Badanie Customer Experience od Genesys: 9 na 10 konsumentów obawia się o swoje dane osobowe przekazywane firmom i instytucjom. Najmniej ufamy...
Ponad 300% więcej klientów TAURON Ciepło skorzystało w ciągu ostatnich sześciu miesięcy z elektronicznych form kontaktu...
Voice Contact Center współpracuje z IKEA od połowy 2019 roku. Szwedzki producent mebli i artykułów dekoracyjnych potrzebował...
Polskie firmy dostają nowe narzędzie do komunikacji z klientami. SMSAPI udostępnia interfejs, który pozwala na przesyłanie...
Każdego dnia komunikujemy się z innymi ludźmi. Na kształt wiadomości wpływ ma nie tylko mówiący, ale...