Co jakiś czas otrzymujemy w redakcji na słuchawkach pytania o literaturę dotyczącą naszego świata (po „sztywnemu” branży call center). Postanowiłam zebrać w...
Category - Świat na słuchawkach
Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB już po raz jedenasty organizuje konkurs Telemarketer Roku. To jedyne takie wydarzenie dla branży contact center, w którym...
Z uczestnictwem w konferencji jest jak z czytaniem książki – można ją “przekartkować”, przejrzeć spis treści nie wchodząc w szczegóły, Można ją...
Sprzedaż wciąż jest dominującą aktywnością realizowaną przez struktury contact center w zdalnych kanałach komunikacji. Każdego dnia zatem do sprzedaży na...
Po 6 latach, niezbyt udanej (w mojej opinii) kariery normy branżowej EN 15838 przyszedł czas na jej „lepszego” następcę. W lipcu ubiegłego roku udostępniono ...
Mówi się o „nim”, że jest przyszłością obsługi klienta, sposobem na rosnące oczekiwania klientów, na rosnące problemy z rekrutacją pracowników, na szybkość i...
Czym byłby świat bez rywalizacji – tej zdrowej – wyzwalającej endorfiny, kreatywność i zaangażowanie. Taką rolę pełnią (powinny pełnić) konkursy...
Branża na słuchawkach (albo jak wolisz “call center) to w praktyce rynek komunikacji pomiędzy firmą / marką i klientami. Komunikacji nowoczesnej opartej...
Szukając wiedzy oraz inspiracji na temat świata na słuchawkach warto swoją uwagę skierować na blogi firmowe prowadzone przez dostawców produktów i usług w...
Kolejny telefon, kolejny mail, kolejny problem do rozwiązania, kolejna kartka w kalendarzu, ups… teraz to częściej widok elektronicznego terminarza na...