Manager Tips & Tricks

Automatyzuj co się da

Zleć robotom i wszelkiego rodzaju automatom każde działanie, które nie wymaga zaangażowania rąk Twoich pracowników. Dostarcz im efekt tej pracy i daj możliwość lepszej oraz sprawniejszej obsługi klienta. Skróć czas realizacji procesów obsługowych oraz wyeliminuj błędy wynikających z pomyłek ludzkich. Pozostaw na frontline ludzkie emocje, empatię – obsługę przez człowieka.

About the author

Maciej Buś

Prezes Fundacji Forum Call Center
Ekspert rynku customer contact center, klientomaniak, niepoprawny idealista. Przy okazji manager, konsultant i trener biznesowy. Nieustannie gromadzi, analizuje i dzieli się wiedzą oraz informacją na temat efektywnego zarządzania procesami obsługi klienta. Inicjator wielu ważnych projektów branżowych. Serce Fundacji Forum Call Center - organizacji wspierającej rozwój branży customer contact center i promocji Polski na arenie międzynarodowej. Autor artykułów eksperckich, komentator rzeczywistości branżowej, prowadzi podcast „Klientomania”. Za swoją działalność na rzecz rozwoju europejskiej branży customer contact center w 2015 roku wyróżniony przez międzynarodowe gremium CCC Special Award.

Add Comment

Click here to post a comment

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.