Manager Tips & Tricks

Bądź mobi

Pomóż klientowi skontaktować się z tobą w możliwie najprostszy dla niego sposób. Czy wiesz, że już ponad 70 % użytkowników internetu korzysta z niego za pośrednictwem urządzeń mobilnych ? Wśród nich są Twoi klienci.
Strategia mobilności stanowi jeden z głównych trendów rozwoju komunikacji contact center. Opiera się na dwóch zasadniczych założeniach – 1. to sama mobilność, czyli dostęp do informacji, kontaktu w dowolnym miejscu na ziemi, 2. to samoobsługa, czyli dostarczenie w prosty i dostępny sposób potrzebnych informacji związanych z Twoją usługą. Geolokalizacja urządzenia mobilnego

Twojego klienta otwiera przed Tobą szereg nowych możliwości. Możesz dokładnie zlokalizować w którym miejscu się znajduje i wskazać najbliższą placówkę czy serwis osobie, która szuka pomocy, możesz zidentyfikować i potwierdzić miejsce, z którego jest składane zamówienie, możesz gromadzić i analizować precyzyjne informacje dotyczące lokalizacji, preferencji i zachowań Twoich klientów.

Pamiętaj, aby Twoja strona internetowa była dostosowana do urządzeń mobilnych i była na nich użyteczna. Daj możliwość klientowi jednym kliknięciem skontaktować się z Tobą połączeniem głosowym, dostosuj widok aby znalazł on na urządzeniu mobilnym to co będzie dla niego najważniejsze, pomóż mu zlokalizować Twoją firmę i placówki, których szuka – włącz geolokalizację.

Bądź mobi:

  • udostępnij klientom możliwość kontaktu z call center jedym przyciskiem w aplikacji mobilnej lub odpowiednio przygotowanej wersji strony internetowej dostosowanej do urządzeń mobilnych
  • zadbaj aby podane na Twojej stronie internetowej numery telefonu były aktywne na urządzeniach mobilnych
  • identyfikuj połączenia pochodzące z urządzeń mobilnych – analizuj te informacje
  • udostępnij klientom aplikację mobilną, która umożliwi im szybki dostęp do potrzebnych informacji
Avatar

Maciej Buś

Prezes Fundacji Forum Call Center
Ekspert rynku customer contact center, klientomaniak, niepoprawny idealista. Przy okazji manager, konsultant i trener biznesowy. Nieustannie gromadzi, analizuje i dzieli się wiedzą oraz informacją na temat efektywnego zarządzania procesami obsługi klienta. Inicjator wielu ważnych projektów branżowych. Serce Fundacji Forum Call Center - organizacji wspierającej rozwój branży customer contact center i promocji Polski na arenie międzynarodowej. Autor artykułów eksperckich, komentator rzeczywistości branżowej, prowadzi podcast „Klientomania”. Za swoją działalność na rzecz rozwoju europejskiej branży customer contact center w 2015 roku wyróżniony przez międzynarodowe gremium CCC Special Award.

Dodaj komentarz

Kliknij aby dodać komentarz

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.