Na słuchawkach Tips & Tricks

Bądź pewny siebie

Bądź pewny siebie – w swoim głosie i zachowaniu. Klient oczekuje tego od Ciebie. Kiedy kontaktuje się z Tobą ze swoją potrzebą lub problemem wierzy, że Ty wiesz wszystko co potrzeba by znaleźć rozwiązanie. Jako konsultant telefoniczny reprezentujesz firmę, markę – budujesz jej wizerunek. Od tego w jaki sposób komunikujesz się z odbiorcami zależy postrzeganie firmy przez klienta.

Pełnisz w swojej organizacji, firmie bardzo ważną rolę. To właśnie Ty (nie reklamy) decydują o satysfakcji klienta z usług jakie świadczy firma. Pojawiasz się w momentach prawdy, czyli wtedy kiedy coś poszło nie tak. Klient oczekuje pewnej i poprawnej informacji i pomocy. Nie dzwoni do Ciebie po “być może”, on liczy na to, że podczas jednej krótkiej rozmowy rozwiążesz jego problem, a on będzie mógł cieszyć się sprawnym działaniem produktu lub usługi, którą kupił.

About the author

Maciej Buś

Prezes Fundacji Forum Call Center
Ekspert rynku customer contact center, klientomaniak, niepoprawny idealista. Przy okazji manager, konsultant i trener biznesowy. Nieustannie gromadzi, analizuje i dzieli się wiedzą oraz informacją na temat efektywnego zarządzania procesami obsługi klienta. Inicjator wielu ważnych projektów branżowych. Serce Fundacji Forum Call Center - organizacji wspierającej rozwój branży customer contact center i promocji Polski na arenie międzynarodowej. Autor artykułów eksperckich, komentator rzeczywistości branżowej, prowadzi podcast „Klientomania”. Za swoją działalność na rzecz rozwoju europejskiej branży customer contact center w 2015 roku wyróżniony przez międzynarodowe gremium CCC Special Award.

Add Comment

Click here to post a comment

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.