Na słuchawkach Tips & Tricks

Bądź profesjonalistą

„Profesjonalizm” to jedno z najczęściej bezmyślnie używanych pojęć określających jednym słowem z jednej strony oczekiwania klienta, z drugiej poziom kompetencji. To „słowo – wytrych” kryje w sobie nieopisany nigdzie zestaw cech, umiejętności i przekonań charakteryzujące wykonywanie czynności zawodowych oraz swoistą klasę w relacjach z ludźmi. Bądź profesjonalny to między innymi – godny zaufania, kompetentny, szanowany, ciekawy świata.

About the author

Maciej Buś

Prezes Fundacji Forum Call Center
Ekspert rynku customer contact center, klientomaniak, niepoprawny idealista. Przy okazji manager, konsultant i trener biznesowy. Nieustannie gromadzi, analizuje i dzieli się wiedzą oraz informacją na temat efektywnego zarządzania procesami obsługi klienta. Inicjator wielu ważnych projektów branżowych. Serce Fundacji Forum Call Center - organizacji wspierającej rozwój branży customer contact center i promocji Polski na arenie międzynarodowej. Autor artykułów eksperckich, komentator rzeczywistości branżowej, prowadzi podcast „Klientomania”. Za swoją działalność na rzecz rozwoju europejskiej branży customer contact center w 2015 roku wyróżniony przez międzynarodowe gremium CCC Special Award.

Add Comment

Click here to post a comment

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.