Na słuchawkach Tips & Tricks

Bądź uczciwy

Bycie fair to jedna z najbardziej oczekiwanych przez klientów wartość. Oznacza ono udzielanie prawdziwych informacji, proponowanie rozwiązań przez pryzmat korzyści klienta (a nie firmy czy sprzedawcy), czy w końcu nie zatajanie istotnych danych. Bycie uczciwym to wyraz Twojej prawdziwości i postawy moralnej. Nie możne być trochę uczciwym lub tłumaczyć swoją nieuczciwość czynnikami zewnętrznymi.

About the author

Avatar

Maciej Buś

Prezes Fundacji Forum Call Center
Ekspert rynku customer contact center, klientomaniak, niepoprawny idealista. Przy okazji manager, konsultant i trener biznesowy. Nieustannie gromadzi, analizuje i dzieli się wiedzą oraz informacją na temat efektywnego zarządzania procesami obsługi klienta. Inicjator wielu ważnych projektów branżowych. Serce Fundacji Forum Call Center - organizacji wspierającej rozwój branży customer contact center i promocji Polski na arenie międzynarodowej. Autor artykułów eksperckich, komentator rzeczywistości branżowej, prowadzi podcast „Klientomania”. Za swoją działalność na rzecz rozwoju europejskiej branży customer contact center w 2015 roku wyróżniony przez międzynarodowe gremium CCC Special Award.

Add Comment

Click here to post a comment

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.