Manager Tips & Tricks

Buduj bazę wiedzy

Contact Center to przede wszystkim ciągle rozwijający się ośrodek kompetencyjny gromadzący rozwiązania technologiczne, zasoby ludzkie wraz z ich umiejętnościami i wiedzą oraz doświadczenie marketingowe i operacyjne. Kiedy pracownik contact center musi zapoznać się i przyswoić sobie często ogromną liczbę informacji – produktowych, proceduralnych, cenników, regulaminów itd. zacznij budować bazę wiedzy.

Cały artykuł dostępny na
Platformie Mentoringowej Obsługa Klienta PRO

Zbuduj obsługę klienta, którą pokochają Twoi klienci. Kompleksowy program systematyzujący wiedzę i rozwijający kompetencje w zakresie relacji marki z klientami. Baza wiedzy | Słownik pojęć | Kursy Online | Baza narzędzi | Forum wsparcia | Webinary

Avatar

Maciej Buś

Prezes Fundacji Forum Call Center
Ekspert rynku customer contact center, klientomaniak, niepoprawny idealista. Przy okazji manager, konsultant i trener biznesowy. Nieustannie gromadzi, analizuje i dzieli się wiedzą oraz informacją na temat efektywnego zarządzania procesami obsługi klienta. Inicjator wielu ważnych projektów branżowych. Serce Fundacji Forum Call Center - organizacji wspierającej rozwój branży customer contact center i promocji Polski na arenie międzynarodowej. Autor artykułów eksperckich, komentator rzeczywistości branżowej, prowadzi podcast „Klientomania”. Za swoją działalność na rzecz rozwoju europejskiej branży customer contact center w 2015 roku wyróżniony przez międzynarodowe gremium CCC Special Award.

Dodaj komentarz

Kliknij aby dodać komentarz

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.