Na słuchawkach Tips & Tricks

Domykaj rozmowę

Kieruj przebiegiem rozmowy. Wyznaczaj jej kolejne etapy podsumowując ustalenia oraz zadając pytania. Zadbaj o płynność waszej konwersacji i poczucie pewności oraz komfortu klienta związanego z kolejnymi krokami aktywności. Kontroluj podczas rozmowy emocje, czas, fakty i co najważniejsze, osiągnięcie rezultatu. Bądź pewien, że skończyła się ona jednoznacznymi ustaleniami, a klient wie jaki będzie jego następny krok.

About the author

Avatar

Maciej Buś

Prezes Fundacji Forum Call Center
Ekspert rynku customer contact center, klientomaniak, niepoprawny idealista. Przy okazji manager, konsultant i trener biznesowy. Nieustannie gromadzi, analizuje i dzieli się wiedzą oraz informacją na temat efektywnego zarządzania procesami obsługi klienta. Inicjator wielu ważnych projektów branżowych. Serce Fundacji Forum Call Center - organizacji wspierającej rozwój branży customer contact center i promocji Polski na arenie międzynarodowej. Autor artykułów eksperckich, komentator rzeczywistości branżowej, prowadzi podcast „Klientomania”. Za swoją działalność na rzecz rozwoju europejskiej branży customer contact center w 2015 roku wyróżniony przez międzynarodowe gremium CCC Special Award.

Add Comment

Click here to post a comment

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.