Manager Tips & Tricks

Monitoruj media społecznościowe

Zwykło się mówić, że obsługa wiąże się nierozerwalnie z fizycznym punktem styku klienta z firmą. Tymczasem istnieje „inny” świat – dużo szerszy i bardziej skomplikowany, w którym rządzi komunikacja nieformalna. Co raz częściej klienci mając problem czy potrzebę szukają rozwiązania u innych – sobie podobnych. Sięgają do największego zasobu wiedzy – internetowych sieci społecznościowych.

About the author

Maciej Buś

Prezes Fundacji Forum Call Center
Ekspert rynku customer contact center, klientomaniak, niepoprawny idealista. Przy okazji manager, konsultant i trener biznesowy. Nieustannie gromadzi, analizuje i dzieli się wiedzą oraz informacją na temat efektywnego zarządzania procesami obsługi klienta. Inicjator wielu ważnych projektów branżowych. Serce Fundacji Forum Call Center - organizacji wspierającej rozwój branży customer contact center i promocji Polski na arenie międzynarodowej. Autor artykułów eksperckich, komentator rzeczywistości branżowej, prowadzi podcast „Klientomania”. Za swoją działalność na rzecz rozwoju europejskiej branży customer contact center w 2015 roku wyróżniony przez międzynarodowe gremium CCC Special Award.

Add Comment

Click here to post a comment

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.