Na słuchawkach Tips & Tricks

Nie oddawaj nic za darmo

Nawet jeżeli podczas negocjowania czegoś możesz ustąpić z jakiegoś warunku, zawsze oczekuj czegoś w zamian. Dzięki temu zyskasz zadowolonego klienta, który poczuł prawdziwą wartość Twojej oferty. Negocjacje, często nazywane również handlowaniem to „gra”, w której wszystkie strony powinny odnieść zwycięstwo. A to znajduje się w głowie i w sercu, a nie w portfelu.

About the author

Maciej Buś

Prezes Fundacji Forum Call Center
Ekspert rynku customer contact center, klientomaniak, niepoprawny idealista. Przy okazji manager, konsultant i trener biznesowy. Nieustannie gromadzi, analizuje i dzieli się wiedzą oraz informacją na temat efektywnego zarządzania procesami obsługi klienta. Inicjator wielu ważnych projektów branżowych. Serce Fundacji Forum Call Center - organizacji wspierającej rozwój branży customer contact center i promocji Polski na arenie międzynarodowej. Autor artykułów eksperckich, komentator rzeczywistości branżowej, prowadzi podcast „Klientomania”. Za swoją działalność na rzecz rozwoju europejskiej branży customer contact center w 2015 roku wyróżniony przez międzynarodowe gremium CCC Special Award.

Add Comment

Click here to post a comment

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.