Nawet jeżeli podczas negocjowania czegoś możesz ustąpić z jakiegoś warunku, zawsze oczekuj czegoś w zamian. Dzięki temu zyskasz zadowolonego klienta, który poczuł prawdziwą wartość Twojej oferty. Negocjacje, często nazywane również handlowaniem to „gra”, w której wszystkie strony powinny odnieść zwycięstwo. A to znajduje się w głowie i w sercu, a nie w portfelu.
Nie oddawaj nic za darmo
1 Min Read

You may also like
Badania i raporty • Na słuchawkach • News
Ruszyło badanie Client Service Excellence 2020
3 grudnia 2020
Maciej Buś
Prezes Fundacji Forum Call Center
Ekspert rynku customer contact center, klientomaniak, niepoprawny idealista. Przy okazji manager, konsultant i trener biznesowy. Nieustannie gromadzi, analizuje i dzieli się wiedzą oraz informacją na temat efektywnego zarządzania procesami obsługi klienta. Inicjator wielu ważnych projektów branżowych. Serce Fundacji Forum Call Center - organizacji wspierającej rozwój branży customer contact center i promocji Polski na arenie międzynarodowej. Autor artykułów eksperckich, komentator rzeczywistości branżowej, prowadzi podcast „Klientomania”. Za swoją działalność na rzecz rozwoju europejskiej branży customer contact center w 2015 roku wyróżniony przez międzynarodowe gremium CCC Special Award.
Add Comment