Na słuchawkach Tips & Tricks

Okaż szacunek

Każdy, absolutnie każdy klient zasługuje na Twój szacunek. Niezależnie od targających nim emocji, nastroju, kulturą osobistą zarówno jako klientowi jaki i jako po prostu człowiekowi należy mu się respekt i empatia. Każdy z nas jest inny, każdy z nas ma lepsze i gorsze dni, każdy z nas ulega emocjom wynikających z sytuacji w jakiej się znalazł. Ty obsługując, sprzedając, udzielając wsparcia czy windykując nie masz prawa podważać jego prawa do szacunku

Szacunek jest wartością przynależną każdemu człowiekowi – niezależnie od wieku, płci, wykształcenia, stanu zdrowia, sytuacji materialnej. Jest elementem etyki i postawy otwartości na drugiego człowieka. Jest wartością niezbywalną i nie można odstępstwa od niej niczym wytłumaczyć. Na co dzień jest odzwierciedleniem naszego wychowania, norm społecznych i kulturowych. W sytuacjach biznesowych oprócz osobistych paradygmatów są wyrazem kultury i filozofii firmy lub marki.

Cały artykuł dostępny na
Platformie Mentoringowej Obsługa Klienta PRO

Zbuduj obsługę klienta, którą pokochają Twoi klienci. Kompleksowy program systematyzujący wiedzę i rozwijający kompetencje w zakresie relacji marki z klientami. Baza wiedzy | Słownik pojęć | Kursy Online | Baza narzędzi | Forum wsparcia | Webinary

Avatar

Maciej Buś

Prezes Fundacji Forum Call Center
Ekspert rynku customer contact center, klientomaniak, niepoprawny idealista. Przy okazji manager, konsultant i trener biznesowy. Nieustannie gromadzi, analizuje i dzieli się wiedzą oraz informacją na temat efektywnego zarządzania procesami obsługi klienta. Inicjator wielu ważnych projektów branżowych. Serce Fundacji Forum Call Center - organizacji wspierającej rozwój branży customer contact center i promocji Polski na arenie międzynarodowej. Autor artykułów eksperckich, komentator rzeczywistości branżowej, prowadzi podcast „Klientomania”. Za swoją działalność na rzecz rozwoju europejskiej branży customer contact center w 2015 roku wyróżniony przez międzynarodowe gremium CCC Special Award.

Dodaj komentarz

Kliknij aby dodać komentarz

Udostępnij to znajomym