Manager Tips & Tricks

Otwórz się na kontakt

Zadbaj o jak najłatwiejszy kontakt z Twoją organizacją. Na co dzień Twoje contact center stara się dotrzeć do tysięcy osób, przyjmuje setki spraw … zaplanowanych przez Ciebie kanałach komunikacji. A co z możliwością dodzwonienia się do Twojego contact center jako struktury firmy? Otwórz się na kontakt płynący od klienta – w dowolnej sprawie, w dowolnym medium komunikacyjnym.

Z mojej wieloletniej już obserwacji wynika, że najtrudniej dodzwonić się do firm, które profesjonalnie realizują procesy komunikacyjne. Prawdopodobnie tak są skupione na realizacji swoich celów biznesowych, że nie mają czasu odebrać połączeń przychodzących od… klientów, kontrahentów, mediów itd. Posiadając zaawansowaną technologię, zorganizowane zasoby ludzkie najcześciej natrafiamy na pustkę po drugiej stronie.

About the author

Maciej Buś

Prezes Fundacji Forum Call Center
Ekspert rynku customer contact center, klientomaniak, niepoprawny idealista. Przy okazji manager, konsultant i trener biznesowy. Nieustannie gromadzi, analizuje i dzieli się wiedzą oraz informacją na temat efektywnego zarządzania procesami obsługi klienta. Inicjator wielu ważnych projektów branżowych. Serce Fundacji Forum Call Center - organizacji wspierającej rozwój branży customer contact center i promocji Polski na arenie międzynarodowej. Autor artykułów eksperckich, komentator rzeczywistości branżowej, prowadzi podcast „Klientomania”. Za swoją działalność na rzecz rozwoju europejskiej branży customer contact center w 2015 roku wyróżniony przez międzynarodowe gremium CCC Special Award.

Add Comment

Click here to post a comment

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.