Na słuchawkach Tips & Tricks

Podejmij wyzwanie

Wyzywam Cię na pojedynek o bycie lepszym! Przyjęło się, że to Nowy Rok to czas podejmowania przełomowych decyzji i zobowiązań, ale to wyzwanie jest aktualne w każdym czasie, o każdej porze roku i w każdych warunkach. Bądź naprawdę dobry w tym co robisz – zostań prawdziwym ekspertem, bądź lepszym od samego siebie jakim jesteś dzisiaj.

Bycie “lepszym” niż obecnie wcale nie jest takie łatwe jak mogłoby się wielu wydawać. Przede wszystkim dlatego, że wymaga pracy, często wyrzeczeń, czasami nawet poświęceń. Do tego wszystkiego bardzo często to się po prostu nie udaje – ponosimy porażkę. Popadamy w zniechęcenie i w końcu dochodzimy do wniosku, że lepiej już dać sobie spokój. Tak bycie lepszym od siebie, od innych jest trudne i dlatego jest wyzwaniem. Wyzywam Cię na pojedynek o chwałę i potężną satysfakcję. Nie jest moim celem ruszyć Cię z miejsca, nie chcę uczynić cię lepszym człowiekiem, wcale nie chcę, żebyś był lepszym. Wyzywam cię do działania, do podjęcia decyzji, że chcesz być lepszym – to jest pierwszy krok – krok, od którego wszystko się zaczyna.

About the author

Maciej Buś

Prezes Fundacji Forum Call Center
Ekspert rynku customer contact center, klientomaniak, niepoprawny idealista. Przy okazji manager, konsultant i trener biznesowy. Nieustannie gromadzi, analizuje i dzieli się wiedzą oraz informacją na temat efektywnego zarządzania procesami obsługi klienta. Inicjator wielu ważnych projektów branżowych. Serce Fundacji Forum Call Center - organizacji wspierającej rozwój branży customer contact center i promocji Polski na arenie międzynarodowej. Autor artykułów eksperckich, komentator rzeczywistości branżowej, prowadzi podcast „Klientomania”. Za swoją działalność na rzecz rozwoju europejskiej branży customer contact center w 2015 roku wyróżniony przez międzynarodowe gremium CCC Special Award.

Add Comment

Click here to post a comment

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.