Na słuchawkach Tips & Tricks

Poszukaj krytyki

Większość z nas boi się i unika krytyki, a kiedy już nie uda się tego zrobić, podejmujemy rozmowę na zbyt ogólnym poziomie lub wdając się w dyskusje na argumenty. Tymczasem krytyka ze strony rozmówcy, jakkolwiek często podawana w trudnej do przyjęcia i zbyt ogólnikowej formie, jest cennym źródłem informacji na temat interesów rozmówcy i słabych stron naszej osoby lub naszego działania. Dlatego nie tylko nie warto się jej bać, a wręcz przeciwnie, należy wychodzić jej naprzeciw i aktywnie poszukiwać, zmierzając do zrozumienia jej źródeł na poziomie rzeczowej analizy.

About the author

Maciej Buś

Prezes Fundacji Forum Call Center
Ekspert rynku customer contact center, klientomaniak, niepoprawny idealista. Przy okazji manager, konsultant i trener biznesowy. Nieustannie gromadzi, analizuje i dzieli się wiedzą oraz informacją na temat efektywnego zarządzania procesami obsługi klienta. Inicjator wielu ważnych projektów branżowych. Serce Fundacji Forum Call Center - organizacji wspierającej rozwój branży customer contact center i promocji Polski na arenie międzynarodowej. Autor artykułów eksperckich, komentator rzeczywistości branżowej, prowadzi podcast „Klientomania”. Za swoją działalność na rzecz rozwoju europejskiej branży customer contact center w 2015 roku wyróżniony przez międzynarodowe gremium CCC Special Award.

Add Comment

Click here to post a comment

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.