Na słuchawkach Tips & Tricks

Powitanie w rozmowie telefonicznej

To zaledwie kilka słów rozpoczynających kontakt klienta i firmy, a będąc bardziej precyzyjnym – klienta i Ciebie. Ale powitanie to nie słowa. One mogą stanowić o pewnym wyróżniku, identyfikacji firmy spośród na rynku lub po prostu logicznie otwierać rozmowę, zapowiadając ciąg dalszy. Powitanie to w dużej części emocje – poczucie bezpieczeństwa, pewność, podmiotowość.

Cały artykuł dostępny na
Platformie Mentoringowej Obsługa Klienta PRO

Zbuduj obsługę klienta, którą pokochają Twoi klienci. Kompleksowy program systematyzujący wiedzę i rozwijający kompetencje w zakresie relacji marki z klientami. Baza wiedzy | Słownik pojęć | Kursy Online | Baza narzędzi | Forum wsparcia | Webinary

Avatar

Maciej Buś

Prezes Fundacji Forum Call Center
Ekspert rynku customer contact center, klientomaniak, niepoprawny idealista. Przy okazji manager, konsultant i trener biznesowy. Nieustannie gromadzi, analizuje i dzieli się wiedzą oraz informacją na temat efektywnego zarządzania procesami obsługi klienta. Inicjator wielu ważnych projektów branżowych. Serce Fundacji Forum Call Center - organizacji wspierającej rozwój branży customer contact center i promocji Polski na arenie międzynarodowej. Autor artykułów eksperckich, komentator rzeczywistości branżowej, prowadzi podcast „Klientomania”. Za swoją działalność na rzecz rozwoju europejskiej branży customer contact center w 2015 roku wyróżniony przez międzynarodowe gremium CCC Special Award.

Dodaj komentarz

Kliknij aby dodać komentarz

Udostępnij to znajomym