Manager Tips & Tricks

Praca i zabawa

Zadbaj aby Twoi pracownicy dobrze się bawili wykonując swoją pracę. Stwórz warunki, dla których będą chętnie przychodzić do Twojej firmy, będą dobrze się tam czuć i mieli poczucie, że mają wpływ na rzeczywistość. Odpowiadaj na potrzeby swoich pracowników – zaangażuj ich w działania, które zbudują społeczność i kulturę Twojej firmy.

Przyjmuje się, że większość pracowników zajmujących się tzw. zdalną obsługą klienta to osoby przypisane socjologicznie do tak zwanego „pokolenia Y”. Cechuje ich odmienny od wcześniejszych pokoleń system wartości i podejście do pracy. Szukają oni w niej czegoś więcej niż tylko możliwości zarabiania pieniędzy wykonując określone zadania i spełniając narzucone obowiązki. Równie ważna jak satysfakcjonujące wynagrodzenie jest dla nich atmosfera panująca w miejscu gdzie spędzają sporą część swojego dnia. Miejsce pracy musi być dla nich ciekawe, pełne wyzwań, atrakcyjne wizualnie. Do głosu coraz bardziej dochodzi podejście pracy przez zabawę.

Zadbaj aby w Twojej firmie, dziale, zespole było ciekawie. Zwalczaj nudę, monotonię. Uczyń z pracy fantastyczną zabawę i/lub angażujące wyzwanie. Zwiększysz w ten sposób satysfakcję swoich pracowników z wykonywanej pracy, ich zaangażowanie, zmniejszysz fluktuację i znikną problemy z rekrutacją.

About the author

Avatar

Maciej Buś

Prezes Fundacji Forum Call Center
Ekspert rynku customer contact center, klientomaniak, niepoprawny idealista. Przy okazji manager, konsultant i trener biznesowy. Nieustannie gromadzi, analizuje i dzieli się wiedzą oraz informacją na temat efektywnego zarządzania procesami obsługi klienta. Inicjator wielu ważnych projektów branżowych. Serce Fundacji Forum Call Center - organizacji wspierającej rozwój branży customer contact center i promocji Polski na arenie międzynarodowej. Autor artykułów eksperckich, komentator rzeczywistości branżowej, prowadzi podcast „Klientomania”. Za swoją działalność na rzecz rozwoju europejskiej branży customer contact center w 2015 roku wyróżniony przez międzynarodowe gremium CCC Special Award.

Add Comment

Click here to post a comment

Udostępnij to znajomym